TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har lyst til Ã¥ photoshope bilen min?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#249903  av Steef

Gjorde en modd jeg også. Kjappings:

Bilde

#249913  av soltec

Tusen takk alle mann, det ble mangen fine bilder :D

#249920  av soltec

celicat23 skrev:jeg har tydligvis for lite å gjøre i kveld :wink:

Bilde

8)
Nydlige bilder celica23, spesielt dette bildet. hvilket program bruker du, må ha meg et sånt program så eg kan øve meg de dagene eg ikke har så mye å gjøre :lol:

#249921  av celicat23

Vedlegg
supava.jpg
supava.jpg (1.59 kiB) Vist 204 ganger

#249923  av celicat23

soltec skrev:Nydlige bilder celica23, spesielt dette bildet. hvilket program bruker du, må ha meg et sånt program så eg kan øve meg de dagene eg ikke har så mye å gjøre :lol:
Photoshop cs2. Nå er jeg generelt litt evneveik, så rimelig mulig det går og bli effektiv i photoshop fortere,
men det har tatt meg litt over 1år (tror jeg) og komme dit jeg er nå med photoshop. Tungvindt program, men gøy
når du begynner og få til ting.

#249925  av soltec

celicat23 skrev:
soltec skrev:Nydlige bilder celica23, spesielt dette bildet. hvilket program bruker du, må ha meg et sånt program så eg kan øve meg de dagene eg ikke har så mye å gjøre :lol:
Photoshop cs2. Nå er jeg generelt litt evneveik, så rimelig mulig det går og bli effektiv i photoshop fortere,
men det har tatt meg litt over 1år (tror jeg) og komme dit jeg er nå med photoshop. Tungvindt program, men gøy
når du begynner og få til ting.
Ting tar tid :lol: . Men skal man bli god må jo man begynne en plass :wink: . Aventar endret :D