TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• diverse delenr til is200/is300/sportcross

• Diskusjon og spørsmål om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #286015  av galx

Syns skrev:Så jo ikke så ille ut nei. Jeg har jo sølvgrå bil. Planen er å tone vinduene, og investere i sorte felger. Da blir det sikkert ikke så ille med sorte skvettlapper. :)

Men er de vanskelig å montere? Jobb for meg eller for toyota nordvik? :wink:

Monteringen tror jeg du gjør selv :D Jeg gjorde det i allefall selv uten store problemer.
Litt knot, men det hjelper å skru av hjulene der du skal montere, kommer så mye lettere til.
 #286018  av galx

QuiNlan skrev:Har skvettlapper forran på bilen. Skulle gjerne hatt noen bak og, særlig de første dagene da jeg spant opp en del fotballbaner. Bilen så jo ikke ut i det heletatt. Søleflekker på taket av alle ting.
Ja, da bør du absolutt invistere i skvettlapper. Hjelper sikker godt på :|
 #286139  av 2fast4u

Syns skrev:
Vurderer hvertfall skvettlapper. Det blir neppe så pent, men det er heller ikke pent med drit oppover siden på bilen. Mye må man ut med for skvettlapper, noen som vet? Har hørt at til enkelte merker kan det være ganske så dyrt.
Mudguard, set - delenr.: 08414-53810 er komplett sett med 2 skvettlapper bak og 2 foran, monteringsanvisning og alt av nødvendige klips og skruer.
Enkel montering, tar 15-20 min og kan monteres når bil står på hjul, trenger en liten skralle med 10mm kopp eller leddnøkkel 10mm og et stjerneskrujern.
Pris på settet er noe over 500.- Billig og perfekt passform som alt annet av org deler til Lexus.
Sparer lakken på sidene av bilen din, og bilen blir ikke så snart tilsmusset når disse er montert.

:wink:
 #287277  av 2fast4u

tunamgu skrev:hva er delenummer på gummimatter?Toyota hade bare universal,og det passer jo ikke til is200.
Vet ikke hvordan universale du har sett på, men gummimatter som levertes til IS i Norge har delenr: PZ414-C0350.BJ
Kan også få stoffmatter i svart PZ410-C0352.BA og beige PZ410-C0352.BN
Vedlegg
is0204 Gummimatter.jpg
is0204 Gummimatter.jpg (56.88 kiB) Vist 2745 ganger
 #287726  av tunamgu

Har nå fått på mudflaps foran,men bak er litt vanskelig.Tror jeg må ta av hjulet for å bore.

Noen som vet pris på sportsgrillen?