sindrejl skrev:angående lyd alf så trenger jeg 2x 10" og en forsterker nå.. eventuellt også fronthøyttalere med diskant... vi snakker pioneer og matching av pris her nå..Men..Pioneer da mann?u know.. I know

@lpher
Som er veldig kresen for tia

sindrejl skrev:angående lyd alf så trenger jeg 2x 10" og en forsterker nå.. eventuellt også fronthøyttalere med diskant... vi snakker pioneer og matching av pris her nå..Men..Pioneer da mann?u know.. I know
sindrejl skrev:angående lyd alf så trenger jeg 2x 10" og en forsterker nå.. eventuellt også fronthøyttalere med diskant... vi snakker pioneer og matching av pris her nå....og radiator, felger, lakk, bremseskiver, etc, sånne ting som du TRENGER, det er helt ute av bildet eller?u know.. I know
@lpher skrev:Synes de er flinke på cdspillere også jegsindrejl skrev:angående lyd alf så trenger jeg 2x 10" og en forsterker nå.. eventuellt også fronthøyttalere med diskant... vi snakker pioneer og matching av pris her nå..Men..Pioneer da mann?u know.. I know
De kan jo å lage DVD-spillere da...men forsterkere/høytalere/subber? nahhh
![]()
@lpher
Som er veldig kresen for tia
chris skrev:radiator er no need, felger er ikke mer need enn høyttalere, lakk er need men vil bli fikset, bremseskiver skal jeg kjøpe uansett..sindrejl skrev:angående lyd alf så trenger jeg 2x 10" og en forsterker nå.. eventuellt også fronthøyttalere med diskant... vi snakker pioneer og matching av pris her nå....og radiator, felger, lakk, bremseskiver, etc, sånne ting som du TRENGER, det er helt ute av bildet eller?u know.. I know
sindrejl skrev: radiator er no need, felger er ikke mer need enn høyttalere, lakk er need men vil bli fikset, bremseskiver skal jeg kjøpe uansett..radiator er no need da plutselig? hva skjer når det blir varmere i lufta tror du? radiatoren er jo helt opprusta![]()
chris skrev: tenkte på en ting.. at sub'en står inn mot kassa? altså med magneten på UTSIDEN av kassa? jeg ser for meg at lyden blir ganske grøtete? eller?Du er inne på noe ja...og om du vil ha normal, kraftig og nøyaktig bass,
sindrejl skrev: Alf.. er ikke helt sikker, men lurer på om jeg skal lage kasse sjæl, hva er egentlig "best"? En litt stor en hvor subbene står inn mot kassa eller at subbene står med elementet "ut"? Skaff meg et godt tilbud på to fine 10" (ikke det kraftigste da.. skal ha råd til forsterker) og en forsterker til å drive demDet spørs om jeg ikke skal snekre ihop en rimelig pakke....mest mulig lyd, for minst mulig penger? Slik at du har til felger og radiator og div.stæsj før sommern kommer?
@lpher skrev:Trenger sånne sub'er med neonlys rundt magnetene dachris skrev: tenkte på en ting.. at sub'en står inn mot kassa? altså med magneten på UTSIDEN av kassa? jeg ser for meg at lyden blir ganske grøtete? eller?Du er inne på noe ja...og om du vil ha normal, kraftig og nøyaktig bass,
så skal du nok ikke vurdere den type løsning nei...mest for show det
@lpher
@lpher skrev:Spørsmålet er vel da anskje om du trenger 2 stk?Når man skal henge nedpå kanalen, så er uttrykket "jo fler, jo ber" gjeldende![]()
sindrejl skrev:du har jo to 10" selv så bare smekk igjen doskålahehehe!! venta på den ja