TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fensport Celica'en pÃ¥ Ruudskogen!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#252083  av Mr_Sann

Så fensport Celicaen når det regna i dag, Lørdag og den gikk fort. Kul bil! Var også en St205 GT4 fra turboservice der, Hadde en svær skjerm inne i bilen. Gikk bra den også.
Mye kult men synd at det regnet.
Vedlegg
IMG_3967.JPG
IMG_3967.JPG (461.14 kiB) Vist 220 ganger
IMG_3970.JPG
IMG_3970.JPG (231.34 kiB) Vist 229 ganger

#252171  av sleeper

Supra`n det er bilde av en en fra danmark sin.. ( samme fyren som kjørte den grå r34 skyline vspec2 nur som gikk der!)
og den st205 var en kammerat av meg.. kjørte for det meste på 1kg.. ( dreiv og mappet) men tok noen runder på 1.6kg og... :D

#252196  av BT-GTI

var R-skogen i dag å så celican kjøre. gikk bra den MEN var bare nesten den klarte å ta en coswoth på langstreka :oops:.
bilen virka nervøs og litt ubestemt på turn-in. men det er jo sikkert oppsettet og sjaføren..
bilen så bra ut men dog jeg har ikke sannsen for den nye typen celica.

#252285  av Helmer

BT-GTI skrev:var R-skogen i dag å så celican kjøre. gikk bra den MEN var bare nesten den klarte å ta en coswoth på langstreka :oops:.
bilen virka nervøs og litt ubestemt på turn-in. men det er jo sikkert oppsettet og sjaføren..
bilen så bra ut men dog jeg har ikke sannsen for den nye typen celica.
Skal vel ikke undervurdere cosworth trur jeg.
Det var en rs500 som hadde raskeste rundetida på rudskogen, bilen til Klypen.
Men syns celicaen klarte seg bra jeg.

Her er de beste tidene;
(Fensport celica´en nr.13)
http://www.gatebil.no/index.php?id=1479&pageid=116

#252286  av sindrejl

Mr_Sann skrev:Så fensport Celicaen når det regna i dag, Lørdag og den gikk fort. Kul bil! Var også en St205 GT4 fra turboservice der, Hadde en svær skjerm inne i bilen. Gikk bra den også.
fra turboservice? Er kjell sin st205 det der vel.. kompis til speeder, de delte vel garasje i skien :)

edit, så speeder hadde sagt det samme :)

#252290  av sleeper

sindrejl skrev:
Mr_Sann skrev:Så fensport Celicaen når det regna i dag, Lørdag og den gikk fort. Kul bil! Var også en St205 GT4 fra turboservice der, Hadde en svær skjerm inne i bilen. Gikk bra den også.
fra turboservice? Er kjell sin st205 det der vel.. kompis til speeder, de delte vel garasje i skien :)

feil navn....

#252337  av sindrejl

sleeper skrev:
sindrejl skrev:

feil navn....
kjetil?

#252361  av sleeper

sindrejl skrev:
sleeper skrev:
sindrejl skrev: fra turboservice? Er kjell sin st205 det der vel.. kompis til speeder, de delte vel garasje i skien :)

feil navn....
kjetil?
neida, det navnet var greit.. men nicket mitt stemmer ikke.. :wink:

#252397  av Speeder

sindrejl skrev:

NÃ¥ kjenner jeg riktignok en som tidligere hadde en sort ST205, men Kjell het han ikke Sindre 8) :D

#252409  av TurboFun

Snakket med de på turboservice om den gt4'en og de var overrasket over hvor bra den gikk. Var fremdeles mere å hente der også :)

Fensport hadde blitt invitert over av gatebil. Litt kult at de begynner å invitere en del større utenlandske firmaer.
De kjappeste i Norge må jo få litt konkurranse ;)

#252430  av sindrejl

sleeper skrev:
sindrejl skrev:
sleeper skrev:
feil navn....
kjetil?
neida, det navnet var greit.. men nicket mitt stemmer ikke.. :wink:
aha var sånn det var.. ikke lett å få med seg alt rett i farta.. mente sleeper, sorry gutter ;)