Side 2 av 3
Legg innLagt inn:25 jul 2007 18:33
av premo
eg vil og påpeike at Turbomoen er den første som har komentert dette av de som har sett på dette og det inkl. bl.a flere av brukerene her på forumet. Hadde manifoilen vært dårlig hadde den røket nå. eg jobber selv i metallindustrien og kjenner til de fleste legeringer og denne ser mer enn solid nok ut for eg, same hvem som har laget den.. og det turbomoen kommenterer er utseende på den og det er egentlig det som betyr alle minst her. eg inviterer nok en gang alle som vil til å prøve bilen for å se om den holder

Legg innLagt inn:25 jul 2007 20:01
av inzane2012
premo skrev:eg vil og påpeike at Turbomoen er den første som har komentert dette av de som har sett på dette og det inkl. bl.a flere av brukerene her på forumet. Hadde manifoilen vært dårlig hadde den røket nå. eg jobber selv i metallindustrien og kjenner til de fleste legeringer og denne ser mer enn solid nok ut for eg, same hvem som har laget den.. og det turbomoen kommenterer er utseende på den og det er egentlig det som betyr alle minst her. eg inviterer nok en gang alle som vil til å prøve bilen for å se om den holder 
skal gi deg ett pip neste gang jeg er i nærheten;)
Legg innLagt inn:25 jul 2007 20:11
av sindrejl
premo skrev:eg vil og påpeike at Turbomoen er den første som har komentert dette av de som har sett på dette og det inkl. bl.a flere av brukerene her på forumet. Hadde manifoilen vært dårlig hadde den røket nå. eg jobber selv i metallindustrien og kjenner til de fleste legeringer og denne ser mer enn solid nok ut for eg, same hvem som har laget den.. og det turbomoen kommenterer er utseende på den og det er egentlig det som betyr alle minst her. eg inviterer nok en gang alle som vil til å prøve bilen for å se om den holder 
Kan vel påpeke at om turbomoen ikke er interessert i bilen så burde han vel også slutte å kommentere manifolden som tydeligvis holder, skal love dere at det røsker i disse bilene og om manifold er dårlig bygd sprekker dem på noen få kjøreturer nesten
Legg innLagt inn:25 jul 2007 20:23
av premo
bare til å gjøre inzane
og til sindrejl: takk for den og må si at jeg er helt enig.
p.s kondolerer ang. den bilhandelen so gikk skeis

dårlig gjort av selger.
Legg innLagt inn:26 jul 2007 00:10
av sleeper
må bare si at jeg ikke syntes 265k for ne bil som er gjort såpass mye med er noen upris.... disse bilene ligger vel på ca 200k som orginale biler! og denne er kostet MYE på! har sikkert de ekstra 65k bare i motoren på den...
men lurer litt på hvorfor du absolutt skal komentere pris? hvis du ikke er intresert i og betale den prisen så er det vel bare og leite videre?
Legg innLagt inn:26 jul 2007 14:28
av turbomoen
eg jobber også innen den industrien men er ute offshore. å her ute har me store krav til kvalitet å holbarhet. grunnert konsikvenser ved dårlig utstyr å dårlig utført arbeid. me sveiser alt med den legeringen det er på det som skal sveises sammen. å bruker rønken på alle sveiser som me sveiser.
Legg innLagt inn:26 jul 2007 14:50
av oleb
sleeper skrev:må bare si at jeg ikke syntes 265k for ne bil som er gjort såpass mye med er noen upris.... disse bilene ligger vel på ca 200k som orginale biler! og denne er kostet MYE på! har sikkert de ekstra 65k bare i motoren på den...
men lurer litt på hvorfor du absolutt skal komentere pris? hvis du ikke er intresert i og betale den prisen så er det vel bare og leite videre?
200k? Som originale? Da blir min neste bil st205. Har enda til gode å finne en venstreratta til rundt 200k. De ligger vel på 220-230k og oppover, så 265k med den motoren kan da ikke være noe upris.
Eneste jeg lurer på er at selger sier at det var smidde råder, forsto det sånn at det bare var smidde stempler ut i fra prosjekttråden til forrige eier. Eller har jeg misforstått?
Legg innLagt inn:26 jul 2007 18:51
av premo
turbomoen skrev:eg jobber også innen den industrien men er ute offshore. å her ute har me store krav til kvalitet å holbarhet. grunnert konsikvenser ved dårlig utstyr å dårlig utført arbeid. me sveiser alt med den legeringen det er på det som skal sveises sammen. å bruker rønken på alle sveiser som me sveiser.
jaja, bedriften eg jobber lager løfteutstyr til offshore så du får passe ekstra godt på nå fremover tenker jeg
og jeg er fortsatt spent på når og hvor du så nedi motorrommet mitt!
Legg innLagt inn:26 jul 2007 18:52
av premo
sleeper skrev:må bare si at jeg ikke syntes 265k for ne bil som er gjort såpass mye med er noen upris.... disse bilene ligger vel på ca 200k som orginale biler! og denne er kostet MYE på! har sikkert de ekstra 65k bare i motoren på den...
men lurer litt på hvorfor du absolutt skal komentere pris? hvis du ikke er intresert i og betale den prisen så er det vel bare og leite videre?
takk

Legg innLagt inn:26 jul 2007 19:16
av turbomoen
premo skrev:turbomoen skrev:eg jobber også innen den industrien men er ute offshore. å her ute har me store krav til kvalitet å holbarhet. grunnert konsikvenser ved dårlig utstyr å dårlig utført arbeid. me sveiser alt med den legeringen det er på det som skal sveises sammen. å bruker rønken på alle sveiser som me sveiser.
jaja, bedriften eg jobber lager løfteutstyr til offshore så du får passe ekstra godt på nå fremover tenker jeg 
og jeg er fortsatt spent på når og hvor du så nedi motorrommet mitt!
må vist passe på nå da.
såg den på fastmark pote mek

hehe
men men har laga manifoild eg og. å den er alt gjort med samme legeringe. å røngenfotogaferte alle sveisene.
ser ut som det er mykje luft i sveisene men men kan vera at bilde lyge litt også
Legg innLagt inn:26 jul 2007 22:08
av premo
må vist passe på nå da.
såg den på fastmark pote mek

hehe
men men har laga manifoild eg og. å den er alt gjort med samme legeringe. å røngenfotogaferte alle sveisene.
ser ut som det er mykje luft i sveisene men men kan vera at bilde lyge litt også[/quote]
fastmark pote mek?

tok den ikkje...
Legg innLagt inn:27 jul 2007 08:24
av turbomoen
var på promille øye.
ute i potemekk land
Legg innLagt inn:27 jul 2007 11:06
av premo
skjønner jo det at du er litt redd for å stå fram her. det tar eg jo som et useriøst tegn. men etter det eg skjønner då så har du altså sett den her ute på osterøy men du er ikkje her i fra? du får gi deg til kjenne visst du ser meg igjen

Legg innLagt inn:27 jul 2007 12:33
av CelicaTurbo
Om ikke turbomoen står frem på en skikkelig måte bør folk se bort ifra det han skriver også. Jeg har lurt på å slette denne diskusjonen en periode men har unnlatt for å gi premo en mulighet til å motbevise, men hva er det å motbevise når det later til at det kun er løse påstander basert på et bilde? Turbomoen klarer ikke engang å overbevise om at han faktisk har sett den bilen. Det fremstår jo også som ganske trolig at brukeren er registrert kun for å sverte salget siden omtrent alle hans poster er i denne diskusjonen. Dessverre gjemmer han seg bak en Statoil gateway og det er uklart om vi også kjenner ham med et annet brukernavn.
premo: send meg en pm så sletter jeg alt sammen.
Legg innLagt inn:27 jul 2007 13:07
av premo
tråden kan gjerne stå for min del for jeg har fått sagt mitt her føler at jeg ikke har mer jeg trenger å bevise. jeg har fått flere støtteerklæringer her så jeg er fornøyd. jeg har allerede flere interessenter på bilen også.
jeg anser diskusjonen som over for min del og jeg overlater ansvaret til administrasjonen her å ta valget om dette er en tråd som bør være her i forumet.
p.s takk for dine innspill ang. useriøsiteten CelicaTurbo.
mvh, roger greve