TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min celica t23 til salgs

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#254476  av GhostRider88

d-roc skrev:ja hørte han hadde fått seg skyline, vet du hvordan type r33 det er eller? gtr gts? bilder? års model osv.. tror det blir et spennende prosjekt, supraen er jo helt rå!
gleder meg til å få min klar også, er utrolig potensialet i de bilene.
Det er jeg dessverre ikke sikker på. Men det kan jeg lett fikse ;) Han var senest ute med den i dag. Kan skjekke der hvor han holder til og poste det her når jeg vet det.

Men jeg tipper på samme årsmodell som deg, siden den ser helt lik ut. Det er ikke en r34 i hverfall. Noe som er sikkert er at den sparker godt i fra seg. Han har også fått sin første skade allerde. Frontspyleren har vært borti en vei kant eller noe siden den er knekt på den ene siden :P Sikkert under driftinga på gatebil i år.

Edit: Trur det er en gtr.

#254490  av marlboro1310

Får lyst å selge Mr2n hver gang jeg ser en Skyline eller en Supra....er vel neste bil en dag når staten vår lukter morgenkaffen...

8)

#254556  av d-roc

har han skada den alerede hehe kjipe greier..
han har vel aldri vært noe verdensmester bak rattet.
men er spent på å få vite litt mer om den bilen hans kommer nok til å bli passe rå den å:D
celicaen er forresten så godt som solgt nå, har hadt ekstrem pågang både på mail og tlf så det er gøy:)

#254572  av mr2cato

GhostRider88 skrev:Frontspyleren har vært borti en vei kant eller noe siden den er knekt på den ene siden :P Sikkert under driftinga på gatebil i år.

Tvilsomt det er en GT-R hvis han har ødelagt den under driftinga!
Så fort bakhjula går fortere enn fremhjula kobler 4-hjulstrekk systemet inn.
GTS-T er derimot enn mye bedre driftebil. De fleste av de ble levert med ren bakhjulstrekk, mens noen med Hicas 4x4 system.

#254606  av d-roc

jepp sannsynlig vis ellerså kan man også koble ut 4wd på gt-r står i manualen som følger med bilen. alle r33 gt-s er ren bakjulstrekk etter hva jeg vet og hicas er 4 hjuls sving systemet:) helt nydelig bil!

#254668  av GhostRider88

d-roc skrev:har han skada den alerede hehe kjipe greier..
han har vel aldri vært noe verdensmester bak rattet.
men er spent på å få vite litt mer om den bilen hans kommer nok til å bli passe rå den å:D
celicaen er forresten så godt som solgt nå, har hadt ekstrem pågang både på mail og tlf så det er gøy:)
hehe ja er kjipt det der, spess med tanke på hvilken bil det er. Skal ta meg en tur bort i marra og se om jeg ser den.

Men stusser litt på hvorfor han ikke registerer den. Kjører på prøveskilter nå... kanskje han ikke har råd :P

Morro å høre at det har vært stor pågang da :) Gøy når folk liker bilen som du har lagt din "sjel" i ;)
Sist redigert av GhostRider88 den 31 jul 2007 01:15, redigert 1 gang totalt.

#254670  av GhostRider88

mr2cato skrev:
GhostRider88 skrev:Frontspyleren har vært borti en vei kant eller noe siden den er knekt på den ene siden :P Sikkert under driftinga på gatebil i år.

Tvilsomt det er en GT-R hvis han har ødelagt den under driftinga!
Så fort bakhjula går fortere enn fremhjula kobler 4-hjulstrekk systemet inn.
GTS-T er derimot enn mye bedre driftebil. De fleste av de ble levert med ren bakhjulstrekk, mens noen med Hicas 4x4 system.
Vet som sagt ikke noe sikkert enda, så skal komme tilbake til det når jeg vet det :)

#254818  av d-roc

ja litt rart han ikke har kjøpt en som allerede er reg. er jo ikke så lett å få skilter på dem nå, men er nok ikke billig i drift den supraen heller hehe.. er det bilen din som står sammen med supraen hans utenfor shell eller?

#254879  av GhostRider88

d-roc skrev:ja litt rart han ikke har kjøpt en som allerede er reg. er jo ikke så lett å få skilter på dem nå, men er nok ikke billig i drift den supraen heller hehe.. er det bilen din som står sammen med supraen hans utenfor shell eller?
ja det er bilen min :) Virker nesten som han bruker skylinen som en Showoff bil en skjelden gang, siden han ofte bruker prøveskilt som gjelder for en dag :P Og nei er jo omtrent umulig det å regge en skyline nå..

Vaa var forressten ute med supraen seint i går kveld i forbindelse med et nytt råneropprør. Elsker simpelthen den lyden :twisted:

#254926  av d-roc

jaja skikkelig fin mr2 du har da!
supraen til vaa er helt rå syntes jeg, utrolig mange meninger om den men er ikke no tvil om at det er en av norges mest gjenomførte gatebiler.
heldig du som har muligheten til å se den så ofte hehe..

#254999  av GhostRider88

d-roc skrev:jaja skikkelig fin mr2 du har da!
supraen til vaa er helt rå syntes jeg, utrolig mange meninger om den men er ikke no tvil om at det er en av norges mest gjenomførte gatebiler.
heldig du som har muligheten til å se den så ofte hehe..
tusen takk for det :) prøver å holde den pen og ren hele tiden og noe som jeg syns er morro er at den er strøken. er ikke rust eller skader på den :)

Jobba på uteterrasen til en pub i kveld og hvem andre enn Vaa var ute og rånet at og fram hele kvelden :P 7 timer var plutselig borte ;) Håper han skal ut fredag og lørdag også da jeg jobber i fra 19:00-02:00...