Side 2 av 2

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:18
av mr2pondus
Det er konge! Jeg drar den et stykke lenger.Jeg kommer til å sette den i
100% stand med et pent bodykit og 16" felger.Samt en flott rødfarge da.

Legg innLagt inn:22 aug 2007 18:44
av ijb
de høres rått ut :D felger å understel blir de med meg og :wink: så får eg se om eg klarer å holde meg med den orginale efekten,vist ikke blir de oppgradering der og :twisted: enten med kompresormotor eller 20v...lysten er der,men så var de med og beholde bilen noelunde orginal da :wink: men den orginale 80 tals looken utvendig skal beholdast 8)

Legg innLagt inn:22 aug 2007 19:45
av mr2pondus
Jeg går for kompressormotoren fra Supercharger versjonen.Blir nok en 4agze maskin fra Danmark.Den passer på festene,og det skal være overkommelig ang ledningsnettet.170 hk org i den feteste av de maskinene.Da er ikke veien opp til 200 hk veldig lang.Men 80-talls preget skal holdes!

Legg innLagt inn:23 aug 2007 10:20
av ArildM
Artig å se utviklingen på Mk1 fronten for tiden :) Litt heldig som fikk tak i min for 5k fra Sverige :lol:

Legg innLagt inn:23 aug 2007 10:36
av mr2pondus
Det må kalles et varp.Skal være mye galt før det er for dyrt.
Jeg føler jeg gjorde det bra da jeg bet 25k for en 89 targa.Den er faktisk i urovekkende god stand.Jeg har flytta inn på Ebay for tiden.