Side 2 av 20
Legg innLagt inn:17 aug 2007 19:02
av Qurtis
Dette blir bra, godt å se at det er flere som tar godt vare på MK3
Og har du først begynt er det veeeldig vanskelig å stoppe

Legg innLagt inn:19 aug 2007 19:43
av TommR
ja, har merka det. hehe er morro er da

Legg innLagt inn:22 aug 2007 12:17
av TommR
Da har jeg begynt å skru sammen 7M'en igjen. har noe jeg lurer på da. er en liten grå kontakt ved startern med to ledninger, men finner ingenting å plugge den inn i. Noen som vet hvor den skal?

Legg innLagt inn:24 aug 2007 13:39
av <Supramannen>
TommR skrev:Ultralite A-Tech 18". Synes de passa så bra til bilen, siden det er den samme fargen på de som den grå lista på bilen. 
jeg har forøvrig en jallakopi av de:P final speed W786 el noe sånt heter de:P
Legg innLagt inn:24 aug 2007 14:28
av TommR
Merker vel ikke noe forskjell vel.

Fikk start på bilen i går. Gikk fint på tomgang men var litt lekk i insprøytningsdyse nr. 6 og litt vannlekkasje bak på motoren pluss masse vacuum lekk.. hehe men har fiksa bensin, masse vacuum og vannlekkasjen i dag. Fikk ikke gassa når bilen stod på tomgang. var ikke noe futt i motoren i det heletatt. Blir spennende å fyre opp maskineriet i kveld og se om bilen vil rev'e litt på tomgang da.

hehe
Legg innLagt inn:25 aug 2007 22:22
av TommR
Nå går bilen, var alt som nevnt i forrige post pluss gal tenning.

Så nå går bilen, vel... helt til jeg blåste SSQV'en rett av. Snakk om flaks.... Men nå er alt av lekkasjer tettet og ser ut til at toppakningen gjør jobben (bank i bordet)

Legger ut noen bilder av hvordan bilen er nå. Kommer flere oppdateringer etterhvert som deler kommer ned i postkassa

Legg innLagt inn:26 aug 2007 00:02
av -magnus-
Kult prosjekt! Nydelig motorrom og fin bil!

Legg innLagt inn:26 aug 2007 01:05
av sindrejl
korta du girstanga med kit, eller bare kappa du?

ellers meget rått prosjekt!
Legg innLagt inn:26 aug 2007 10:44
av TommR
Takk takk.

Girstanga er egentlig to deler som er satt sammen av en gummipakning som sitter noe helt j... var bare og ta tak i de to delene med visegrip og vri til pakningen løsna så hadde jeg en spak som er rundt 5 cm kortere enn de to orginal sammen. Er på størrelse med MKIV spaken nå. Digger å gire med den.

Legg innLagt inn:28 nov 2007 11:32
av TommR
Da var det på tide med en aldri så liten oppdatering. Downpipe fra BIC performance har nå akkurat blitt sendt. Så nå blir det gøy å få vekk turbo lagget snart. Blir også bestilt racing cat og Nur spec cat back snart.

men så kommer jula og da er det jo andre prioriteringer... hehe Har også tenkt på styling, og fant denne som jeg synes er ganske kul. Noen meninger om denne? Blir uten de luftinntakene der som skiltet egentlig skal sitte da.
Legg innLagt inn:28 nov 2007 12:46
av tojo
Dette blir meget bra ,fin og velholdt bil.
Alltid godt å se slike eksemplar av MKIII.

Legg innLagt inn:28 nov 2007 17:46
av StianMK3
Se veldig bra ut
Hva heter den fronten der,og hvem selger den?
Legg innLagt inn:28 nov 2007 21:57
av FireFox
blir bra dette altså..
likte ikke helt den stylingen tror jeg.. ser ut som 3 store nesebor midt i fanger`n
Legg innLagt inn:28 nov 2007 22:34
av StianMK3
Digga den jeg..Sier ikke nei til bedre kjøling heller
Legg innLagt inn:28 nov 2007 22:48
av tojo
FireFox skrev:blir bra dette altså..
likte ikke helt den stylingen tror jeg.. ser ut som 3 store nesebor midt i fanger`n
Turbo A inntaket du tenker på? ble også brukt på de fleste MKIII løpsbiler.