TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Operasjon MOMO :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#31996  av cameleon

Zerpent skrev:Gleder meg til å se resultat ja. Er en smule misunnelig... :cry: Må nok skaffe meg diverse momo stæsj selv etterhvert. Må bestemme meg for hvilken girkule jeg skal ha først.

Hvor høy er den girkula? Vil ikke ha den så mye høyere enn den originale.
Den girkula der er 10cm høy. Er ikke skker på hvor stor forskjellen er i og med at jeg ikke har den orginale lengre :wink:
 #32008  av Leon

Hei!!De universal festene du snakker om, hva koster de?Hvor får jeg kjøpt dem?Trenger jeg da de andre festene?(på bilde).Eller holder det med bare de universal festene?Jeg fikk tilbud på 2 stk momo T-Frame med 2 sett seler 2 " 4 punkt.(ikke FIA godkjent)+ 2 stk fester.(bilde). til 5800..Alt dette er nytt fra butikk..:)
Vedlegg
fester.jpg
fester.jpg (4.4 kiB) Vist 814 ganger
 #32012  av cameleon

Leon skrev:Hei!!De universal festene du snakker om, hva koster de?Hvor får jeg kjøpt dem?Trenger jeg da de andre festene?(på bilde).Eller holder det med bare de universal festene?Jeg fikk tilbud på 2 stk momo T-Frame med 2 sett seler 2 " 4 punkt.(ikke FIA godkjent)+ 2 stk fester.(bilde). til 5800..Alt dette er nytt fra butikk..:)
De universale festene fåes ved bestilling ho enhver forhandler som selger momo rekvesita.
Jeg kjøpte som sagt en god del stæsj og fikk derfor litt rabbatter. jeg betalte 322kr pr stk. Du vil trenge de orginale skinnene for å feste de uiversale så vidt jeg forstod det fra mannen i butikken. Det som er henvist på bildet er sidemonteringer. personig er jeg ikke sikker på hvilken funksjon de har hehe. om de er der til nytte eller bare for at det skal se pent ut. muigens jeg skaffer meg noen slike jeg også. :D

#32344  av cameleon

Da var terskellistene kommet. Weee. Gleder emg jeg :D
Vedlegg
Dscn0190.jpg
Dscn0190.jpg (62.48 kiB) Vist 751 ganger

#32403  av MR2turbo

må jo bli bra dette, kim :D

#32405  av funkes

Et sånt momo nav til Toyota tror jeg også at jeg har liggende en plass og flyte på rommet...rop ut hvis noen fra trondhiem vil ha det ;)

Zerpent: Er helt sikkert ikke gjenger på gear kula, så da er det bare å kappe gear stang til du er fornøyd uten å tenke på å gjenge opp osv.

;)

#32410  av Zerpent

funkes skrev: Zerpent: Er helt sikkert ikke gjenger på gear kula, så da er det bare å kappe gear stang til du er fornøyd uten å tenke på å gjenge opp osv.

;)
Er momo kulene bare å trykke ned på stanga så sitter de? Trenger ikke å ha det noe lavere enn det er nå. Originalkula er vel omtrent 10cm også...

#32435  av funkes

Zerpent skrev: Er momo kulene bare å trykke ned på stanga så sitter de? Trenger ikke å ha det noe lavere enn det er nå. Originalkula er vel omtrent 10cm også...
Trykker de ned på stanga og skrur skruer inn mot gear stanga sånn at den sitter.

#32522  av Zerpent

Hvordan få av originale? Bare ta spenntak å dra? :)

#32533  av MR2turbo

den orginale skrus av... ;)

#32572  av funkes

Det er ofte enklest å skru ut ja hehe :)

#32577  av sindrejl

satte inn ny girkule selv idag.. ble MYE høyere, men det hadde lite å si.. fikk bare bedre grep om den da :)

ja det er momo.. ekte farge er sånn:
Bilde
Vedlegg
girkule.jpg
girkule.jpg (55.26 kiB) Vist 664 ganger

#32599  av cameleon

Stilig Sindre :wink: Kjøpte du på samme plass som meg? Er det raptor det der også

#32609  av sindrejl

stemmer.. måtte bare ha siden du hadde det ;) hihi "raptorboys" :D må vel lakke celicaen svart også nå? :)

#32653  av chris

sindrejl skrev:stemmer.. måtte bare ha siden du hadde det ;) hihi "raptorboys" :D må vel lakke celicaen svart også nå? :)
gul spake i rød bil?????? :shock: :shock: