TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fet blanding?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#261113  av inzane2012

WaxFraq skrev:det er helt syykt hva folk egentlig tillater seg når det gjelder andres eiendom..! sikkert en kombinasjon av fyll og ikke minst misunnelse!!
ja er helt sykt hva noen folk kan finne på å gjøre, har selv vert med på litt av hvert tull i fylla, men kunne aldri falt meg inn å gjøre hærverk på noen andre sine biler....
WaxFraq skrev:å det skal sies, det er ikke mange japse biler her i nord-trøndelag av det kalibret som er styla litt osv..noen civicer..men ikke noe å skrive hjem om liksom..så den vekker mye oppsikt blandt store å små, noe både jeg og min samboer stortrives med...!! 8)
hehe, kjenner den feelingen, alltid like morro å kjøre med take av og høre alle småungene i sentrum gaule guuuuuuul bil for så å klaske til nærmeste person:) har ei venninne som har en liten småtass og han blir vist helt i hundre hver gang han ser bilen, peiker som f... og sier "se mamma, en sånn racerbil vil eg og ha når eg blir stor" og eneste japsebilane som er her en min, en integra typeR, civic v-tec og en 200sx s13...

#261118  av Mr2Even

Noen eier bare ikke moral men det er jo et tegn av mange på at det er noe alvorlig galt..

Kjenner meg igjen i hva du skriver inzane, har opplevd det der flere ganger :) . NÃ¥ sist var det en hel barnehagegjeng som gikk forbi bilen min, og fler ropte; kul bil! Jeg bare smilte og viste dem tommel opp :)

#261210  av Mr2stord

grunnen var at han hadde kjørt forbi han i litt stor fart, var i eit byggefelt og han andre gjekk. Var ein sprø ny landsmann(nei eg har normalt ikkje noko mot dei men) Hadde vist stjålet alt posten hærja bilen og holdt da gånde. Han våget ikkje å gjere annet enn å selge bilen. Ein heilt sjuk historie da der.