Legg innLagt inn:12 okt 2007 16:11
Nei jeg tror ikke det er umulig å få 130tusen visst du treffer på rett kjøper, men om den er verd det kan diskuteres 

GhostRider88 skrev:Ja, fikk faktisk KM-dokumentasjon både fra Gill og fra eksportøren i Tyskland, samt at jeg fikk spora opp tidligere eier og fant ut at han skifta olje på 88000 km sent i 2004, og kjørte den lite i etterkant. Så den kan jeg garantere.Stølen skrev:Vannet blir leda foran radiatoren og rett ut av bilen..! Genialttrur at du vil slite litt med å få 130k for den.. da det er 2000+ mod av toyota mr2 som ligger på den prisen samt en del turbo modeller. Da må du i allefall vente en stund.
Jeg ville faktisk tippe 130 000 kr pga den lave km-standen.... veldig få MR2er i Norge i dag som er kjørt mindre enn 130000 km...
men mener det er meget mulig med 120k for din bil. Om km standen er korrekt er jo noe som man må gå ut ifra stemmer. Har du dokumentasjon på at den stemmer? var jo en del tull rundt denne bilen da du kjøpte den husker jeg... at den ble solgt som en 1995mod av Gill..
Stølen skrev:høres meget bra utGhostRider88 skrev:Ja, fikk faktisk KM-dokumentasjon både fra Gill og fra eksportøren i Tyskland, samt at jeg fikk spora opp tidligere eier og fant ut at han skifta olje på 88000 km sent i 2004, og kjørte den lite i etterkant. Så den kan jeg garantere.Stølen skrev:Vannet blir leda foran radiatoren og rett ut av bilen..! Genialttrur at du vil slite litt med å få 130k for den.. da det er 2000+ mod av toyota mr2 som ligger på den prisen samt en del turbo modeller. Da må du i allefall vente en stund.
Jeg ville faktisk tippe 130 000 kr pga den lave km-standen.... veldig få MR2er i Norge i dag som er kjørt mindre enn 130000 km...
men mener det er meget mulig med 120k for din bil. Om km standen er korrekt er jo noe som man må gå ut ifra stemmer. Har du dokumentasjon på at den stemmer? var jo en del tull rundt denne bilen da du kjøpte den husker jeg... at den ble solgt som en 1995mod av Gill..
Stølen skrev:Bilen min er verdt ti millioner penger denhehe ja min er også vært det for meg![]()
Så det så!
Stølen skrev:....men en ting er jo verdt å ha i bakhodet;akkurat det samme mener jeg Stølen
for 130 000 kr får du som tidligere nevnt i tråden en eldre MK3 eller en Turbo-MK2, men da har begge gått veldig mye og blitt behandla mindre pent... De fleste turboene jeg har sett til den prisen har gått 200k++ og blitt kjørt hardt, gjerne med skifta turboer, girkasser eller andre større komponenter. Og uansett hva folk her på forumet sier, MK3 er ikke en fullt så pen og unik bil i mine øyne. Det er fortsatt en flott bil, men jeg synes den ser litt for mye ut som en Boxster på diett. I tillegg til den noe lavere effekten. (ja jeg vet den veier mye mindre også
)
Så jeg tror faktisk at en person som har lyst på en eksemplarisk MK2 i original stand uten å måtte spytte i et øre i styling eller større reparasjoner i etterkant vil hoste opp ti-femten lapper ekstra![]()
....men da må de vente til jeg en gang trenger større bil(forhåpentligvis ikke med det aller første
)