Side 2 av 2

Legg innLagt inn:12 okt 2007 16:11
av Mr2Even
Nei jeg tror ikke det er umulig å få 130tusen visst du treffer på rett kjøper, men om den er verd det kan diskuteres :)

Legg innLagt inn:12 okt 2007 21:01
av Stølen
GhostRider88 skrev:
Stølen skrev:Vannet blir leda foran radiatoren og rett ut av bilen..! Genialt :wink:

Jeg ville faktisk tippe 130 000 kr pga den lave km-standen.... veldig få MR2er i Norge i dag som er kjørt mindre enn 130000 km...
trur at du vil slite litt med å få 130k for den.. da det er 2000+ mod av toyota mr2 som ligger på den prisen samt en del turbo modeller. Da må du i allefall vente en stund.

men mener det er meget mulig med 120k for din bil. Om km standen er korrekt er jo noe som man må gå ut ifra stemmer. Har du dokumentasjon på at den stemmer? var jo en del tull rundt denne bilen da du kjøpte den husker jeg... at den ble solgt som en 1995mod av Gill..
Ja, fikk faktisk KM-dokumentasjon både fra Gill og fra eksportøren i Tyskland, samt at jeg fikk spora opp tidligere eier og fant ut at han skifta olje på 88000 km sent i 2004, og kjørte den lite i etterkant. Så den kan jeg garantere. :wink:

Legg innLagt inn:13 okt 2007 00:45
av GhostRider88
Stølen skrev:
GhostRider88 skrev:
Stølen skrev:Vannet blir leda foran radiatoren og rett ut av bilen..! Genialt :wink:

Jeg ville faktisk tippe 130 000 kr pga den lave km-standen.... veldig få MR2er i Norge i dag som er kjørt mindre enn 130000 km...
trur at du vil slite litt med å få 130k for den.. da det er 2000+ mod av toyota mr2 som ligger på den prisen samt en del turbo modeller. Da må du i allefall vente en stund.

men mener det er meget mulig med 120k for din bil. Om km standen er korrekt er jo noe som man må gå ut ifra stemmer. Har du dokumentasjon på at den stemmer? var jo en del tull rundt denne bilen da du kjøpte den husker jeg... at den ble solgt som en 1995mod av Gill..
Ja, fikk faktisk KM-dokumentasjon både fra Gill og fra eksportøren i Tyskland, samt at jeg fikk spora opp tidligere eier og fant ut at han skifta olje på 88000 km sent i 2004, og kjørte den lite i etterkant. Så den kan jeg garantere. :wink:
høres meget bra ut ;) Det er jo som Mr2Even skriver ikke umulig, men da må du nok vente en stund på den rette kjøperen ;)

Legg innLagt inn:13 okt 2007 11:59
av Stølen
Bilen min er verdt ti millioner penger den :mrgreen:

Så det så! :lol:

Legg innLagt inn:13 okt 2007 12:49
av GhostRider88
Stølen skrev:Bilen min er verdt ti millioner penger den :mrgreen:

Så det så! :lol:
hehe ja min er også vært det for meg ;)

Legg innLagt inn:14 okt 2007 20:50
av Mr2Even
Hehe :) 8)

Legg innLagt inn:16 okt 2007 21:07
av Stølen
....men en ting er jo verdt å ha i bakhodet;

for 130 000 kr får du som tidligere nevnt i tråden en eldre MK3 eller en Turbo-MK2, men da har begge gått veldig mye og blitt behandla mindre pent... De fleste turboene jeg har sett til den prisen har gått 200k++ og blitt kjørt hardt :!: , gjerne med skifta turboer, girkasser eller andre større komponenter. Og uansett hva folk her på forumet sier, MK3 er ikke en fullt så pen og unik bil i mine øyne. Det er fortsatt en flott bil, men jeg synes den ser litt for mye ut som en Boxster på diett. I tillegg til den noe lavere effekten. (ja jeg vet den veier mye mindre også :wink: )

Så jeg tror faktisk at en person som har lyst på en eksemplarisk MK2 i original stand uten å måtte spytte i et øre i styling eller større reparasjoner i etterkant vil hoste opp ti-femten lapper ekstra :P

....men da må de vente til jeg en gang trenger større bil :wink: (forhåpentligvis ikke med det aller første :roll: )

Legg innLagt inn:16 okt 2007 21:12
av GhostRider88
Stølen skrev:....men en ting er jo verdt å ha i bakhodet;

for 130 000 kr får du som tidligere nevnt i tråden en eldre MK3 eller en Turbo-MK2, men da har begge gått veldig mye og blitt behandla mindre pent... De fleste turboene jeg har sett til den prisen har gått 200k++ og blitt kjørt hardt :!: , gjerne med skifta turboer, girkasser eller andre større komponenter. Og uansett hva folk her på forumet sier, MK3 er ikke en fullt så pen og unik bil i mine øyne. Det er fortsatt en flott bil, men jeg synes den ser litt for mye ut som en Boxster på diett. I tillegg til den noe lavere effekten. (ja jeg vet den veier mye mindre også :wink: )

Så jeg tror faktisk at en person som har lyst på en eksemplarisk MK2 i original stand uten å måtte spytte i et øre i styling eller større reparasjoner i etterkant vil hoste opp ti-femten lapper ekstra :P

....men da må de vente til jeg en gang trenger større bil :wink: (forhåpentligvis ikke med det aller første :roll: )
akkurat det samme mener jeg Stølen ;) 8) Mr2 mk2 i tilnermet orginal stand og som samtidig er omtrent 100% strøken er en skjelden vare og er vært pengene!