Side 2 av 2

Legg innLagt inn:22 okt 2007 18:33
av mabogis
ivers skrev:hvordan clutch er det?
Det er Xtreme dsbhd kit.
http://www.xclutch.com.au/
http://www.efmotor.no/clutch/dsbhd.html

Legg innLagt inn:23 okt 2007 16:44
av grimfer
mabogis skrev:
grimfer skrev:Så her ble traversen tatt ned først, og så var det bare å splitte kasse og diff? Kan ikke forstå at det skal være såpass enkelt, har jo hørt så mange historier om motorer som må ut og ledningsnett som floker seg osv...
jepp,var slik jeg gorde det.. :D
Studerte og grublet først, mye arbeid å ta ned motor pga ledningsnett, ac, servo div div.. så tenkte jeg skulle prøve å klyve kassen og diffen fra hverandre å ta det ned.. funket som bare det.. :D var ikke trangt heller, men hadde en kompis lag med meg for det er greit å være to når man skal ta det ned og opp.. :D
Det må jeg studere litt nærmere på. Håper det går like greit å gjøre det med en st185 også...

Legg innLagt inn:25 okt 2007 19:19
av mabogis
grimfer skrev:
mabogis skrev:
grimfer skrev:Så her ble traversen tatt ned først, og så var det bare å splitte kasse og diff? Kan ikke forstå at det skal være såpass enkelt, har jo hørt så mange historier om motorer som må ut og ledningsnett som floker seg osv...
jepp,var slik jeg gorde det.. :D
Studerte og grublet først, mye arbeid å ta ned motor pga ledningsnett, ac, servo div div.. så tenkte jeg skulle prøve å klyve kassen og diffen fra hverandre å ta det ned.. funket som bare det.. :D var ikke trangt heller, men hadde en kompis lag med meg for det er greit å være to når man skal ta det ned og opp.. :D
Det må jeg studere litt nærmere på. Håper det går like greit å gjøre det med en st185 også...
Det går sikkert greit det også.. Eneste som er litt trangt å komme til er boltene/muttrene som er festet mellom bakkant av motoren og forkant av diffen (de som skrur fast diffen). Men det går.. :D