ArildM skrev:Tror nok at for de aller fleste så er 4agze den motoren med mest moro, orntlig bunndrag og effekt hele veien er nok den beste oppskrifta for hverdagsmorro![]()
Husk også at 20v motorene ikke har den effekten de oppgis med, tror det har vært snakk om at det er vanlig å måle en original slik motor til 140-150hk?
20v med liten turbo da? Skulle man jo kunne dra den til over 200hk uten så veldig mye trøbbelProblemet da er vel å få tak i en bra manifold.
Style Auto kittet lages kun av ScanStyling nå såvidt jeg vet, så det kommer vel på det samme hvem du kjøper kittet hos. Ville nok kjøpt i fra Danmark selv så slipper en å gå gjennom et ukjent norsk stylingfirma?
Det er bra bunn drag i 4agze men den mangler mye i topp, syns jeg.
Jeg har da 145 hk den som satt org i mr2 mulig det er forskjell på de som satt i ae.
Styleauto kitt blir vel laget i tyskland av styleauto.de sist jeg hørte med de fikk jeg vel en pris på rundt 1050 euro ink frak.
Finnes masse tråder om dette vis man søker litt.
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.