sånn der telt er genialt om man har plass til det
Ja er helt enig og det er en bra erstattning om man ikke har mulighet/midler til å bygge garage

Der står den tørt og beskyttet for vær og vinn. Hadde den stått ute så ville jo rein, snø, kulde, og andre ting, sette sitt preg på bilen gjennom vinteren
Har husket det meste du ghostrider88
men å ha bilen i telt er ingen god ide tror jeg.bare for overflaten og lakken.Uten oppvarmet grunn(golv) er garasje bare litt bedre enn at den står ute.Har pressenning fra biltema jeg til 500kr som jeg skal ha på de værste vinterdagene.Starte opp bilen en gang i uka gjør jeg også,for det er sundt å holde ting i gang.
hehe ja trur jeg har husket på det meste for at den skal ha det best mulig gjennom vinteren i garagen sin
Selv mener jeg at det er bedre å invistere i et slikt telt enn bare en presseinding, selv om det ikke er oppvarmet gulv. Legger man en plastpressending, eller bygger et tregulv så står den på tørr grunn, og fukt kommer ikke opp igjennom bakken

Man kan jo evt skaffe seg en pressending til å legge over bilen inne i teltet også

En form for dobbelbeskyttelse
Gjorde dette med å starte den opp en gang fra og tili fjor vinter når den stod til lagring, men dette kommer jeg ikke til å gjøre i år pga jeg ble lei av å til stadighet måtte lade opp et tomt batteri....