Side 2 av 3
Legg innLagt inn:08 des 2007 14:11
av Geir
galx skrev:Artig tråd du har laget. Oversiktlig og fine foto. Nydelig bil.
Spennende å følge med på hva du finner på med tanke på styling. Helt enig med deg når det gjelder styling, det fins så mye styling som rett og slett ødelegger bilens utseende. Agressivt utseende, men med pene linjer som ikke blir overdrevet
Men så var det å finne det da..
Fikk for en uke siden montert på ny TTE-fanger/front, TTE-senking, helt nye modda frontlykter og karbon panser (OEM - Seibon). Sjørt og bakstykke til bakfangern må vel også til. Først og fremst er tårnstag frem/bak det neste på lista.
Lurer litt på om jeg bare går for TTE selv. Akkurat passe diskré.
sindrejl skrev:bare leste noe morsomt her:
[....]Du er klar over hvor ufattelig mye enklere det er bare å ta ut hele sulamitten og SÅ presse sammen fjærene?
Skru av skruene på toppen, og de nederst og ta ut demper og fjær i et stykke 
Amund skrev:Presse sammen fjærene? hmmm, Måtte ikkje det på min....
Skru av, skru på. Blir ikkje enklere 
Det er første gang jeg har gjort noe slikt selv, og jeg hadde med en som hadde gjort det før, og vi slet veldig uten fjærklemmene, så ikke vet jeg
Nå er jo jobben gjort uansett, og neste gang blir det jo planke, men om jeg kjøper en original IS igjen, så går det jo tydeligvis an å løse det på en annen måte

Legg innLagt inn:08 des 2007 14:14
av Geir
Tenkte jeg kunne slenge ut et par "stemningsbilder" fra garasjen vi vanligvis koser oss i.
Legg innLagt inn:08 des 2007 14:32
av sindrejl
feiende flott garasje

Legg innLagt inn:08 des 2007 14:35
av tojo

Jævlig pen garasje,flere bilder:-)
Legg innLagt inn:09 des 2007 13:34
av Ollie
Amund skrev:Presse sammen fjærene? hmmm, Måtte ikkje det på min....
Skru av, skru på. Blir ikkje enklere 
Trodde fjærene var presset sammen slik at de ville sprette ut når man løsnet dem uten uten fjærklemmene. Dessuten var det sinnsykt dårlig plass når vi tok de ut.
Legg innLagt inn:09 des 2007 13:55
av csstian
Du tar av heile fjærbeinet i en enhet.3 muttrer oppe og en bolt nede.
Legg innLagt inn:09 des 2007 14:33
av sindrejl
Legg innLagt inn:10 des 2007 12:45
av Ollie
Jammen da så

Da vet vi det til en annen gang

Legg innLagt inn:10 des 2007 17:34
av Geir
Re: Geir's IS200 - Før, nå og fremtidige modifikasjoner
Legg innLagt inn:12 feb 2008 16:41
av Geir
Hvordan tror dere hvit perlemor vil gjøre seg på en IS200? Den passer jo utmerket på IS220d og andre moderne biler, men hva med en "gammel" IS200?
Har falt litt for hvit perlemor det siste året, og tanken på den fargen med sotede ruter og sorte felger får meg til å sikle litt....
Re: Geir's IS200 - Før, nå og fremtidige modifikasjoner
Legg innLagt inn:12 feb 2008 17:42
av celicat23
Hvit IS er nice. Kjøre felger med sorte eiker og polert kant + kjøpe karbon panser + karbon front/bak leppe og sideskjørt så er hele greia = teh sex!

Re: Geir's IS200 - Før, nå og fremtidige modifikasjoner
Legg innLagt inn:12 feb 2008 22:42
av Geir
Var disse deilige, eller er det bare meg

Re: Geir's IS200 - Før, nå og fremtidige modifikasjoner
Legg innLagt inn:09 apr 2008 21:12
av QuiNlan
Fete felger ja, til lys bil vel og merke. Tror det hadde blitt litt overkill på min bil.
Denne helga er jeg i Larviksområdet, så hvis du ser en annen IS200 kan det hende at det er meg.
Re: Geir's IS200 - Før, nå og fremtidige modifikasjoner
Legg innLagt inn:12 apr 2008 23:23
av Geir
Skal holde øya oppe. Må jobbe på søndag, så det blir nok ikke like mye kjøring som vanlig denne helga. Søndag er alltid en fin cruisedag, men denne helga blir den ødelagt pga overtid
Nå vurderer jeg å selge denne for å bytte til IS220d. Sort, hvit eller sølv. Sier ikke nei takk til noen gode argumenter for eller mot en eller flere av fargene! Vanskelige greier det der. Ønsker å få ny bil på plass til juli\august, så jeg har da litt tid på meg ennå, hehe..