Et par ting å svare på da:
- Lenker åpner i nytt vindu: I hovedsak er det kun interessant for lenker som leder bort fra forumets egne sider. Å endre stil-filene slik at dette gjøres på alle lenker er ikke noe jeg vil gjøre siden jeg da bryter standardinstallasjonen for en liten detalj som har liten innvirkning for folk flest. Å gjøre slike endringer vanskeliggjør fremtidige oppdateringer til nye versjoner og vedlikehold av den installasjonen vi har pga at enhver endring av det som er standard kan medføre at arbeidsmengden ved oppdatering øker kraftig. Det er ikke værre på dette forumet enn en hvilken som helst annen nettside, høyretrykk på lenken og velg å åpne den i nytt vindu. Ev. hold inne "Shift"-tasten mens du trykker lenken for å åpne i nytt vindu, eller finn den tilsvarende tasten for din nettleser
- Quote og bbcode fungerer nå igjen. Det var et problem med rettighetene på kun dette delforumet som medførte at dette ikke var tilgjengelig.
- Det er ikke mulig å få "se nye innlegg" på toppen av enhver side, av samme grunn som jeg gir i første punkt i denne posten. Det som derimot er verdt å merke seg er at det ser ut til at bruksmønsteret på det nye forumet er endret. Jeg er litt usikker på hvor langt tilbake "nye innlegg"-lenken egentlig går, tiden vil vise. Det er som sannsynligvis er en like grei fremgangsmåte er å trykke "vis aktive emner" og deretter ha den siden som basis for videre aktivitet i forumet. Dvs høyretrykke på emnelenkene på siden for å åpne den i nytt vindu, slik at siden "se aktive emner" alltid er tilgjengelig i vinduet bak. Da slipper man å trykke seg rundt på forumet for å komme tilbake til listen over nye innlegg.
- Det er litt utydelig i hvilke forumet det er uleste poster, men det er en fargeforskjell på ikonet til både forum og diskusjon så se litt bedre etter

Det er mulig jeg her bør gjøre noe for å gjøre dette tydeligere, spesielt med tanke på svaksynte eller fargeblinde.
- Det er også en forskjell ved hvordan uleste poster håndteres. Tidligere var alle poster satt som "ulest" om de var skrevet etter det siste registrerte tidspunkt for ditt besøk. Selv om du ikke leste en post ville den fremdeles stå som "lest" ved neste besøk pga at postens datomerking var eldre enn ditt siste besøk. Nå lagres lest/ulest status i databasen for hver enkelt bruker. Da er lenken "marker alle emner som lest" på toppen av forumsiden ganske nyttig.
- Utseendet "subsilver2" er nå installert slik at dere som vil at forumet skal ligne på slik det gjorde tidligere selv kan velge dette på deres brukerkontrollpanel (lenke øverst på siden). Merk at jeg i fremtiden kan velge å fjerne dette utseendet om det av en eller annen grunn ikke oppdateres av utviklerne. Jeg vil også anbefale folk å heller venne seg til å bruke dette nye utseendet siden dette vil være stadig mer brukt over hele internet, mens det andre vil fort bli glemt. Det nye utseendet er også betydelig bedre tilpasset den nye funksjonaliteten i forumet og er derfor mer praktisk og oversiktlig når man er vant til det. Spesielt moderatorer bør merke seg forskjellen der.
- Lenker i FAQ og andre lenker i emner som leder til andre poster vil ikke fungere pga at url'en peker til det gamle forumet som er deaktivert. FAQ kommer jeg til å endre manuelt mens jeg er litt mer usikker på hvordan jeg skal håndtere andre linker.
- Merk at nye poster nå også har en knapp "lagre" i tillegg til "forhåndsvis" og "ok" som tidligere. Knappen "lagre" lagrer posten som en kladd, og meldingen blir da ikke publisert som en post men istedet lagret i en folder som du har tilgjenglig fra ditt brukerkontrollpanel. Du kan da velge "laster kladd" for å fullføre og publisere den.