TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-ogn Landstreff Nord 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282088  av tojo

Neo skrev:Tolker jeg det rett som det ble skrevet er det plass til ca 50 biler på ts-ogn sin stand? :D ..
Bare lurer på hva skjer om det kommer flere biler enn hva det er plass til på standen?..
Ja er plass til 50 biler + , kommer det flere enn det er plass til blir nok standen utvidet. :D Så er bare å melde seg på! Alle sammen :D
 #282091  av Neo

tojo skrev:
Neo skrev:Tolker jeg det rett som det ble skrevet er det plass til ca 50 biler på ts-ogn sin stand? :D ..
Bare lurer på hva skjer om det kommer flere biler enn hva det er plass til på standen?..
Ja er plass til 50 biler + , kommer det flere enn det er plass til blir nok standen utvidet. :D Så er bare å melde seg på! Alle sammen :D
kjempeflott, dette lyder bra :D.. får håpe værgudene er med oss denne gangen også 8) ..
 #292505  av ST205RR

da bynner det å nærme seg kraftig :twisted: litt info kommer her:

TORSDAG : om det ikke stri-regner er planen å sette opp det store party teltet som vi hadde på ts-ogn ommrådet i fjor
dette teltet vil være mulig for alle som kjører toyota/lexus å sette i fra seg bagasje/hjul osv...
jeg å tojo tengte å dra opp å grille litt samt sette opp teltet++ ca 21.00 om noen er på ACR da eller har lyst å hjelpe til er det bare å komme, så går det fortere :D

LØRDAG gratis vask på toyota ca kl 10.00 8) di som vil kan komme å vaske sin toyota/lexus
så kan vi knipse noen bilder av glisene å kjøre opp på ACR i samlet tropp etterpå

lørdag etter breisladden (ca 19.00) kan di som ønsker hive seg med ned i sentrum,nermere bestemt dolly's pizza :D
for litt mat og nån pils

dette blir bra 8)
 #292506  av Tomera

Count me in! 8) :D
 #292520  av Stiansen

Supraen så og si klar, så nå er det snart klart til avreise. Fy faen som jeg gleder meg :) Snakkes gutter ;)
Ringer deg i løpet av morradagen, Tojo.
 #293102  av Dahlyboy

hei,jeg er nettopp kommet inn på dette forumet, så jeg har noen spørsmål.

Pleier TS-ogn å ha noen TS-ogn treff for seg selv, sånn som club honda har?

Er det store treff om det er noen?

og når pleier dere å ha det eller dem?
 #293693  av chris

tojo skrev:
Hvor ble det av de 50 bilene egentlig? Inne på ts-ogn sitt område var det vel aldri over 7-8 biler, med unntak av et par volvoer og en audi som prøvde å snike seg inn.
Så flere mr2'er og supraer og celicaer rundt omkring på området, men var bare "den harde kjerne" som stod på ts-ogn området. Why?
 #293694  av chris

Dahlyboy skrev:hei,jeg er nettopp kommet inn på dette forumet, så jeg har noen spørsmål.

Pleier TS-ogn å ha noen TS-ogn treff for seg selv, sånn som club honda har?

Er det store treff om det er noen?

og når pleier dere å ha det eller dem?
Ja, vi bruker å arrangere noen ts-ogn treff, både alene og i sammenheng med større arrangementer. Du får bare følge med på treff/møter, så ser du hva som skjer :)
Velkommen til ts-ogn !!
 #293703  av tojo

chris skrev:
tojo skrev:
Hvor ble det av de 50 bilene egentlig? Inne på ts-ogn sitt område var det vel aldri over 7-8 biler, med unntak av et par volvoer og en audi som prøvde å snike seg inn.
Så flere mr2'er og supraer og celicaer rundt omkring på området, men var bare "den harde kjerne" som stod på ts-ogn området. Why?

MÃ¥ bare beklage dette.
Vi må bli flinkere å samle Toyota/Lexus neste gang.
Muligens gi info i porten(TSogn området vil etter all sansynlighet bli på samme plass di kommende årene også som det var iår).
Vi vil komme med info ang treffet mye tidligere til neste år.(ble hektisk for oss iår)
Var 20+- Toyota/Lexus på området på det meste,men som du sier alt for få.
Kom gjerne med tips og forslag ang neste års treff. (lager en egen tråd om det)
All tilbakemelding er god tilbakemelding!
 #294185  av kennethx

Det funket i allefall MYE bedre i år, sammenlignet med i fjor. Sperrebåndet holdt ts-ogn standen forholdsvis fri for andre biler. Det var likevel noen som prøvde seg, så jeg de kjøre inn gikk jeg straks bort og informerte dem på en høfflig måte at dette området var reservert for Toyota, og da kjørte de ut igjen uten noe videre diskusjon. Det er ikke værre en at de som er der fra Toyota tar det minimale ansvaret og informere disse som har kjørt seg bort, så holder vi området fritt for andre merker.
 #294203  av sindrejl

eneste problemet iår var den helsikes røde mazdaen som sneik seg inn HELE tiden selv etter gjentatte advarsler :lol: :lol:
 #294205  av ST205RR

jepp blir skuddpremie på den neste gang :mrgreen:
 #294221  av tojo

Fungerte over all forventning med sperrebåndene :D Neste gang blir det satt opp enda flere "synlige" TSogn plakater, i tillegg til den nye banneren ST205RR fikk Toyota Nordvik i Bodø til å sponse. :D Vi ser frem til et nytt og enda bedre treff til neste år. :P

:D Regner med at "mafiabossen" fra Trønderligan anskaffer seg Toyota/Lexus til neste gang :wink:
 #294223  av ArildM

Mangler bare flere stoler og en fet gassgrill slik at en kan sitte innafor Ts-Ogn området og godte seg :twisted:
 #294228  av tojo

ArildM skrev:Mangler bare flere stoler og en fet gassgrill slik at en kan sitte innafor Ts-Ogn området og godte seg :twisted:
Vi jobber med å tilrettelegge ting og tang til fremtidige treff.
Men siden vi ikke har penger(å må ta fra egen konto)så går ting på sponsing og lån og hva di fremmøtte har med seg.
Vi oppgraderer litt for hvert år. :D