TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ettermontere elektriske seter

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #284971  av csstian

Den ene er nok til varmeseter.Å på di nye setene med 4 ledninger har du sikkert to til el seter og to som går til varmeseter,om det er varmeseter.Vet ikke om alle is har det rundt om i verden.Jeg ville prøvd å koblet strøm på di ledningene som er på setet.å sett om det rører på seg når du bruker bryterpanelet og om det blir varme.prøve å koble på to ledninger av gangen.På bilen så måler du på stikket etter du har trykt inn knappen til setevarmeren.Så vet du ivertfall hvor di er.
 #285293  av tunamgu

Yess,endelig virker alt.Unntatt...airbag!

Airbaglampa blinker selv om jeg har koblet til.Jeg skjønner ingenting.Kan det være sikring?Hvor finner jeg den?
 #285297  av csstian

Ta en tur på toyota å få di til å lese av med testeren hvilken airbag som fusker.Du skal ha en føler på førerstolen som skal føle hvor langt fram eller bak stolen står.Kan være at den giveren ikke er koblet eller koblet rett.
 #308602  av Anders gullstein

Kan være at batteriet bør være frakoblet når man kobler fra og til airbager, hvis ikke blir det nok en feilkode, som må slettes hos Toyota.

Fikk du slettet feilkoden eller?
 #308611  av tunamgu

ja,fikk slettet hos toyota for 500kr for 5min arbeid.for et ran.skulle heller kjøpt utstyr på finn.no og gjøre jobben selv.