2kMK3 skrev: Er et bra konsept med en lukket kasse på den ene siden. På den måten får man jo faktisk fremdeles inn en liten pose med stringtruser (til fruen) og et par visakortLMAO

2kMK3 skrev: Og lyden blir bra. Men to ting som bekymrer meg: Burde det ikke vært et gitter over elementet?Nja...tenker du da på vær og vind..eller på uforutsette gjenstander som kommer borti? Uansett grill kan være en smart greie om du skal mye bak der å styre ja

2kMK3 skrev: Og på mange MK3 hender det at dreneringen i siderommene tetter seg (av løv og dritt) hvilket gjør at det rommet der forsterkeren ligger blir fylt med vann.Uæh! No good...har ikke hørt o det før jeg men...sier du det..så tror jeg deg...(skjedde med den forrige MK3en min).
2kMK3 skrev: Jeg har ampen min på samme sted, men har hevet den slik at den ikke ligger så lavt at vannet når den / kablene.Smart...
2kMK3 skrev: Hvilke fronter anbefaler du, Alf?Kommer helt ann på eieren...og hva vedkommende ønsker at anlegget skal klare..og selvfølgelig hvor kresen man skal være

Men sånn generellt så har vi ahtt veldig bra erfaring med Infinity Reference om man ikke skal benytte ekstern forsterker til frontsett....disse kan man la spilleren drive...om spillern er forholdsvis kurant ihvertfall

Om man har litt større krav..og er villig til å benytte en ekstern forsterker..så åpner det seg en hel verden av muligheter...

Personlig så har jeg ikke hørt mer vellspillende høytalere en Rockfords Fanatic Q høytalere i mr2

Men...for all del...det finnes masser av merker og fabrikater som er gode

@lpher