TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grand Theft Auto 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #288099  av celicat23

sindrejl skrev:de sier det fungerer veldig dårlig på 60gigg versjonen :(
Kjøp det til xbox 360 da! :D Kost meg i hele dag med spillet, bare brutt av med trening noen timer . Orker ikke mer nå. Må sove litt :lol:

Multiplayer var gøy! Systemet med hvordan du tar dekkning bak ting fungerte veldig bra der!
 #288106  av Teamany

Er litt frustrert her...
Satt i "eit par timer" med San andreas igår/natt etter å lest igjennom denne tråden:)
Men, Det ser ut som eg aldri kommer til å få spille dette da eg ikkje har PS3, Gidder ikkje
å kjøpe 40GB versjonen da den som sagt ikkje er bakoverkompatibel med gamle spill...
60GB er jo ikkje å få tak i lengre?? ( eller...???) :?
Noen som veit om det går bra å kjøpe en konsoll fra Statene, Tenker da på 110V --> 220V..???
EG OG VIL!!!!

Mvh
 #288110  av ArildM

Sjekk QXL/Finn.no kanskje det er no brukt å få tak i?

Hvis ikke er det sikkert noen på Ebay som har å selge :)
Husk forresten soneproblematikk om du kjøper noe fra utlandet. Spill er vel delt opp i regionene USA/Japan/EU om jeg ikke tar helt feil så det blir vel litt ekstra styr om du kjøper fra statene. Men det meste kan moddes :)
 #288111  av sindrejl

celicat23 skrev:
sindrejl skrev:de sier det fungerer veldig dårlig på 60gigg versjonen :(
Kjøp det til xbox 360 da! :D Kost meg i hele dag med spillet, bare brutt av med trening noen timer . Orker ikke mer nå. Må sove litt :lol:

Multiplayer var gøy! Systemet med hvordan du tar dekkning bak ting fungerte veldig bra der!
hvis du spanderer på meg en xbox 360 som jeg egentlig ikke har lyst på så er det greit det ;)
 #288112  av sindrejl

Teamany skrev:Er litt frustrert her...
Satt i "eit par timer" med San andreas igår/natt etter å lest igjennom denne tråden:)
Men, Det ser ut som eg aldri kommer til å få spille dette da eg ikkje har PS3, Gidder ikkje
å kjøpe 40GB versjonen da den som sagt ikkje er bakoverkompatibel med gamle spill...
Noen som veit om det går bra å kjøpe en konsoll fra Statene, Tenker da på 110V --> 220V..???
EG OG VIL!!!!

Mvh
drit i bakoverkompabiliteten, den SUGER!! Behold ps2'en din i tillegg.. er både dårlig grafikk ved å kjøre ps2 spill på ps3'en og det hakker ofte.
 #288123  av Thomas S

EG OG VIL!!!!

Mvh
Tar deg 2 min å koble opp PS2en ;)
 #288201  av Sven

EG OG VIL!!!!

Mvh
Dette er ikke no problem, men du får aalikevel ikke spillt av PS2 spill da de bruker NTSC der borte og vi bruker PAL.
Du får heller ikke spillt av DVD med sone 2 eller BD med sone B
 #288243  av inzane2012

er liksom ikke ps3 sonefri på spilla da??? eller var det på film siden? husker ikke helt, er vertfall enten spill eller film som er sone fri
 #288248  av Thomas S

Funker de tbedre på 40GB da?? Koffor det egentlig?
 #288252  av celicat23

inzane2012 skrev:er liksom ikke ps3 sonefri på spilla da??? eller var det på film siden? husker ikke helt, er vertfall enten spill eller film som er sone fri
Ingen av delene er sone fri.
 #288263  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:er liksom ikke ps3 sonefri på spilla da??? eller var det på film siden? husker ikke helt, er vertfall enten spill eller film som er sone fri
Ingen av delene er sone fri.
er nå det på 60gigg versjonen til bruttern:)
 #288266  av Tiendreal

PS3 ---->Spillene<----- er sonefrie, jeg har 60gb versjonen, og akkurat det med hakking av Ps2 spill har jeg fortsatt ikke merka noe til for og være ærlig...
driver og kjøper spill ifra statene, koster ca 350 (inklusiv frakt!) pr spill :)
 #288348  av inzane2012

var det jeg trodde ja:) husker bare aldri om det er spilla eller filmene som var sonefrie:)
men det er jo egentlig en helt genialt sak da, tror nok det vil hjelpe veldig mye på salget av spill til PS3:) slipper å vente i nesten ett halvt år på at spill som har komt i statene skal komme til europa:))
 #288366  av sindrejl

Tiendreal skrev:PS3 ---->Spillene<----- er sonefrie, jeg har 60gb versjonen, og akkurat det med hakking av Ps2 spill har jeg fortsatt ikke merka noe til for og være ærlig...
driver og kjøper spill ifra statene, koster ca 350 (inklusiv frakt!) pr spill :)
prøv å spill gt4 da, grafikken er dårligere, masse bugs og introvideoen funker knapt engang :/