TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Turbo JDM (registrert) SELGES

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #301874  av ArildM

Litt vanskelig å overbevise banken om lån på Mr2 pga alder tipper jeg? Rart ingen andre har vist intr, mye bil for pengene dette :)
 #301896  av Abramz

funkyfung skrev:
Abramz skrev:Ingen som har vist interesse enda?
Skjønner ikke helt det da. Original turbo.Høyrerattet. Sjeldent i norge på skilt.
Sjelden mulighet sier da jeg:)
Jeg tok den å angrer ikke.
Lykke til videre med slaget:)
har fått ett par hendvenelser men ikke noe mere en det:/
Høyrestyrt mr2 er nå bedre en venstreratta mr2 syns no jeg da:P
Synes jeg å:)
Vil ha felgene dine jeg :p
 #302019  av arctic_celi

ArildM skrev:Litt vanskelig å overbevise banken om lån på Mr2 pga alder tipper jeg? Rart ingen andre har vist intr, mye bil for pengene dette :)
Ja, det er sikkert litt vanskelig å få lån i banken på denne bilen ja.
OT:Blir sikkert ikke akkurat enklere å få lån på denne hvis denne økonomiske nedganger fortsetter.... :?
funkyfung skrev: bilen går veeeeldig billig nå, har fått lekasje på tannstaget og har ikke tid til å fikse dette nå..holder på å pusse opp hus fra 1938 så det sier vell sitt..
Lekasje på tannstaget? Hvor mye koster det for å fixe det på en MR2 da?
 #302024  av celicat23

arctic_celi skrev:Ja, det er sikkert litt vanskelig å få lån i banken på denne bilen ja.
http://www.elcon.no finansierer eldre biler som dette. De ville ivertfall gi meg lån på en 1991 mercedes 300 SL, så da burde ikke denne bilen være noe problem heller (?)

Eneste haken er at man må velge deres "kaskofri" lån, som er noe dyrere pr mnd enn vanlig lån.
 #302133  av funkyfung

arctic_celi skrev:
ArildM skrev:Litt vanskelig å overbevise banken om lån på Mr2 pga alder tipper jeg? Rart ingen andre har vist intr, mye bil for pengene dette :)
Ja, det er sikkert litt vanskelig å få lån i banken på denne bilen ja.
OT:Blir sikkert ikke akkurat enklere å få lån på denne hvis denne økonomiske nedganger fortsetter.... :?
funkyfung skrev: bilen går veeeeldig billig nå, har fått lekasje på tannstaget og har ikke tid til å fikse dette nå..holder på å pusse opp hus fra 1938 så det sier vell sitt..
Lekasje på tannstaget? Hvor mye koster det for å fixe det på en MR2 da?
ja det er lekasje på tannstaget..har ikke sjekket med pris på dette fordi jeg ikke har tid til å reparere dette nå:/
en mulighet er jo å få tak i et pent brukt et..koster ikke så mye det:)
 #302379  av Andy_Celica

Bil i innbytte da?

1999 Corolla G6 1,3 med 6 trins kasse. GÃ¥tt 150 k.
 #302390  av funkyfung

Andy_Celica skrev:Bil i innbytte da?

1999 Corolla G6 1,3 med 6 trins kasse. GÃ¥tt 150 k.
desverre må frigjøre litt kapital :x
 #305595  av Veggi

Er det ikke mulig å bygge om en bil fra høyre til venstre styrt også da om man ønsker?

Edit: Forresten hvilken type motor er dette? 2. gen har jo 204 og 3. gen har jo 245, så det er vel ingen av disse typene?
 #305640  av hmsilset

Veggi skrev:Er det ikke mulig å bygge om en bil fra høyre til venstre styrt også da om man ønsker?

Edit: Forresten hvilken type motor er dette? 2. gen har jo 204 og 3. gen har jo 245, så det er vel ingen av disse typene?
2 gen har vel 225hk
 #305649  av k_one

hmsilset skrev:
Veggi skrev:Er det ikke mulig å bygge om en bil fra høyre til venstre styrt også da om man ønsker?

2 gen har vel 225hk
Korrekt! Det var i Celica den hadde 204 (og 208 i CS)
245 for 3.gen er dog likt for begge biler.