TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota MR2 gen3 Turbo selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #321528  av hmsilset

marlboro1310 skrev:denne annonsen kan slettes da bilen ikke skal selges lengre, den forblir i mitt eie til døden skiller oss ad. :idea:
Gratulerer med en bra avgjørelse :D Omtrent så lenge skal jeg ha min også :P
 #321529  av marlboro1310

8x17 m/polert kant og hele greia,gleder meg til mai! kom på drøye 5000 levert på døra.
Vedlegg
fetch_image.php.jpeg
fetch_image.php.jpeg (37.72 kiB) Vist 2827 ganger
Sist redigert av marlboro1310 den 21 jul 2009 14:01, redigert 1 gang totalt.
 #321530  av hmsilset

marlboro1310 skrev:ja, tok en sjefsavgjørelse her for en stund siden. Fant ut at jeg sikkert kom til å angre på ett slikt salg, i og med at det er lagt ned så store summer i bilen...de vil jeg selvfølgelig aldrig få igjen, men bilen ville blitt solgt med adskillige tap og jeg hadde vel blitt hobbyalkis og nervevrak i ettertid.
Bestillte nye felger til bilen idag forresten :D she deserves it 8)

8x17 m/polert kant og hele greia,gleder meg til mai! kom på drøye 5000 levert på døra.
fine felger da :P Kjøpte min tredje mr2 og vet jeg aldri kan selge igjen da jeg savner kjøreopplevelsen innen ei uke.Drikker og sutrer imens jeg sitter på med m5 og cosworther for å døyve smerten.Er da man vet at alt annet enn sportsbiler faktisk er gubbebiler :D Det finnes unntak,men de bilene er sterkt modifiserte.
 #333673  av marlboro1310

Oppdatert med ny pris, lufter interessen igjen hos motorfolket. :)
 #333925  av marlboro1310

Legger bilen ut for salg her inne, da jeg er interessert i at noen som kjøper den faktisk vet hva de får,og har vett til å ta vare på det deretter også...og har dermed også introdusert en penere pris på 90 000,-
 #334603  av marlboro1310

bump, come on folkens.... :wink:
 #334826  av Morkets

Helt utrolig at denne bilen ikke er solgt enda. Dette må være ett av de peneste eksemplarene jeg har sett av en MK2.
 #335457  av Rallar

Ka i faen skal du selge bilen petter?? Kan forresten skrive under på at dette er en velholdt Mr2 bare helt nydelig :D hadde jeg hatt penger hadde jeg glatt kjøpt biln.
 #335488  av marlboro1310

Ja skal prøve å få den unna nå, så får vi finne ett annet egoprosjekt :)
 #337400  av marlboro1310

Bilen ble idag EUgodkjent, med den totale sum av: 0 feil.
 #337467  av Abramz

ikke selg :)
Solgte min å angrer som e hund! :)
 #337476  av marlboro1310

vet at du har solgt din ja...og vil sikkert savne den meget om jeg selger, men skal ha noe i samme ytelsesklasse...ett annet egotripp-prosjekt, så jeg tror det går bra.
Om du savner din så veldig, så er det jo en veldig kort tur hit for en prøvetur med min...

:wink:
 #338153  av Abramz

vil savne den før mye..
Nei blir det en til mr2 blir det nok en med høyreratt å turbo. :)
Vil ikke ha problemer med godtjening osv osv :)
Men sku gjerne ha hatt din ja :)
 #338471  av pkgrette

sån seriøst bør ikke mr2turbo gen3 og s14 være prisa likt ???

ville ikke solgt for undre 170 000 vis jeg var deg ...

ps veldig pen bil :D
 #338476  av marlboro1310

meget mulig at de bør være priset likt, men siden min ikke er godkjent ombygd kan jeg ikke forlange den prisen. Hadde den derimot vært det, da hadde jeg krevd 150 000,-