TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en ny trønder:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296979  av sindrejl

inzane2012 skrev:
sindrejl skrev:kjørte du ut fra City Syd ca 20:12 tiden? :) Lå en knallgul mr2 mk2 rett bak med og jeg kjørte sølv yaris :P

Btw, vi skal ha badeseanse imårra (i innsjø ja), Jeg, lillebror, Mr2chris og mr2espen iallefall.. er ikke noe bilgreier, men er nå hyggelig læll :P
jepp, det var nok meg ja:) hehe, hadde vert inne å lesst ned bilen med matvarer og sånt da:)

ja sikkert ikke så dumt å ta seg en liten badeseanse idag nei, like varmt idag som i går, kan ikke akkurat si jeg ser fram til å sette meg inn i bilen min idag, får jo andre grads forbrenning på skinka kver gang jeg setter meg inn i den nå:P
du får knalle på en sms på 92280472 da :)
 #296980  av inzane2012

sindrejl skrev:
inzane2012 skrev:
sindrejl skrev:kjørte du ut fra City Syd ca 20:12 tiden? :) Lå en knallgul mr2 mk2 rett bak med og jeg kjørte sølv yaris :P

Btw, vi skal ha badeseanse imårra (i innsjø ja), Jeg, lillebror, Mr2chris og mr2espen iallefall.. er ikke noe bilgreier, men er nå hyggelig læll :P
jepp, det var nok meg ja:) hehe, hadde vert inne å lesst ned bilen med matvarer og sånt da:)

ja sikkert ikke så dumt å ta seg en liten badeseanse idag nei, like varmt idag som i går, kan ikke akkurat si jeg ser fram til å sette meg inn i bilen min idag, får jo andre grads forbrenning på skinka kver gang jeg setter meg inn i den nå:P
du får knalle på en sms på 92280472 da :)
ja vi får se på det:) hvor er denne innsjøen ligger da?? og når dere har tenkt dere dit??
 #296988  av sindrejl

i 3-4 tia.. alle innsjøer ligger på byåsensiden :)
 #296990  av inzane2012

sindrejl skrev:i 3-4 tia.. alle innsjøer ligger på byåsensiden :)
okok, jeg og dama tar oss en kjøretur nå, blir vel å surre litt rundt inne i byn sikkert:) sender deg sikkert en sms i 3-4 tia jeg da:)