TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Registrering av j-spec supra? Noe nytt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #297468  av tojo

Jeg håper JDM biler får skilt,hvorfor skulle dem ikke det! :D MKIII er å blir alltid noe spesielt.(jeg liker den helt klart best :P )
 #297493  av celica_st185

Shaggylaggy skrev:Håper heller ikke mkiv++ får skilter i norge. en ting er at de vil bli et vanlig syn, en annen ting er at mk3 prisene vil dale rett ned, og det passer ikke meg veldig bra :(
ja det var jo og ett argument, stakkars deg...
Så lenge di blir registrert med rette papirer, må vel folk få lov å kjøpe drømmebilen sin, å få kjøre den på veien :)
Håper virkelig di åpner for registrering
 #298168  av Lørnings

Jeg kan skjønne det med at forsikringene går opp fordi det er flere sånne biler som kjører av, men det at det blir "vanlig" er vel å ta litt i. Det er vel rundt 8 stk. mk3 på skilt i et område på 4-5 mil fra der jeg bor og ut mot Thomas, og tro meg, det er SJELDEN jeg ser en på veien, så tror ikke dere behøver å bekymre dere for at de blir en vane å se! :P
 #298182  av Topaz

tojo skrev:Jeg håper JDM biler får skilt,hvorfor skulle dem ikke det! :D MKIII er å blir alltid noe spesielt.(jeg liker den helt klart best :P )
enig der mk3 og mk4 er og blir to så forskjellige biler at de (i mine øyne) ikke kan settes opp mot hverandre. Har veldig lyst på mk4, men om jeg en gang skulle bytte så vet jeg at mk3`n hadde noe som mk4`en ikke har....noe å gjøre med "den første kjærlighet" kanskje.
Også synes jeg at fast & furious faktor er en belastning :roll:
"Bullit" med Steve McQueen er max fet, men den er vel også noe av grunnen til mustangens inflasjons herjede image.
Men for å holde seg on topic, jeg unner jdm eiere hvite skilter, norske veier er underernært på tøffe biler....dessuten kommer det aldri til å endre min bil eller mitt forhold til den.