TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Death magnetic

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #301420  av celicagt4205nord

inzane2012 skrev:
celicagt4205nord skrev:
ArildM skrev:Min mening etter å ha hørt litt på platen må bli: Mulig det er back to roots men sammenliknet med de første platene så er dette soft metall med nickleback tendenser innimellom. Gammel Metallica er og blir best :)
albumet fikk terningkast 5 i VG :D
men så er anmelderene som jobber i VG en vits da...en gjeng med tåper hele gjengen...
forstår egentlig ikke vitsn med video/musikk anmeldelse,det er jo en smaksak hva man liker,både ang musikk og film,å da er det jo vanskelig for en person i VG å bestemme hva som er bra for flere titalls tusen mennesker....det blir bare domt.
 #301456  av ArildM

Agreed.

Sider som IMDB hvor filmer har 40'000 stemmer eller så kan gi et greit intrykk, men heller ikke det er noe å gå absolutt etter.

Har veldig mye musikk som aldri har vært eller kommer til å komme på VG lista eller noen som helst annen liste, det nye Metallica albumet er ikke en av de.

For de som vil ha useriøs bra Metal anbefaler jeg å se serien Metalcolypse og laste ned cdn fra serien (Dethklok) det er faktisk det beste jeg har hørt av metal på lenge, men igjen det er bare min smak :) (PS: Episodene når de er i lillehammer og i norge er urkomiske) http://no.wikipedia.org/wiki/Dethklok#Dethklok

Litt OT :| :mrgreen:
 #301463  av inzane2012

dream theater, favoritt bandet mitt var faktisk inne på VG lista for ei stund sia med sitt siste album, og di hadde 20 års jubileum i fjord, så jeg hørte på vglista så ofte jeg kunne for å høre om dem vart spilt, men nei, ikke en eneste gang...
nei, skal mann må skikkelige anmeldelser av alt som er hardere enn nickleback her i norge så er nok scream magazine eneste plassen å gå til, så hva resten av tabloid pressen her hjemme har å si er like innsynsfullt som ei rotte på speed...
 #301465  av ArildM

Dream theater er bra :)
 #301483  av inzane2012

ArildM skrev:Dream theater er bra :)
Jepp:) og hver gang di er i norge og spiller, så er det utsolgt på flekken;)
 #301487  av Gt-4-Ever

Metallica er også utsolgt på 5 min hver gang de spiller i norge. Har prøvd selv å få tak i billett over tlf, men er helt umulig. Får alltids billett i etterkant, men uansett så er det vanskelig.

Var forøvrig på download festival i Donington 2006. Metallica, Guns'n roses, Korn, Trivium, Alice in Chains, avenged sevenfold osv. spilte der. :D Vanvittig opplevelse og opptil 100000 tilskuere. Var ca. 80000 på Metallica. Jeg stod fremst! :D
 #301533  av ArildM

Litt av en artistliste :)
Har lyst å få med meg Kamelot jeg :oops: :mrgreen:
 #301540  av lexusmann

Litt offtopic, men av de litt tyngre sakene, liker jeg Within Temptation...fikk med meg de i Oslo i fjor, og hadde billett til konsert i Sverige i sommer, men hadde ikke peng til å reise akkurat da.... :cry: Er ikke sånn stein hardt, men jeg synes de er veldig bra...
Men håper å gå på de neste gang de spiller i nærheten...de er knallbra live!!! :D :D Kan anbefale folk å sjekke de opp...
Har jo hørt nye singelen til Metallica, men tror jeg må la den gli inn litt til...
 #301563  av inzane2012

det gamle metallica er og blir best, men dem gode gamle slagerene som one, welcome home, unforgiven, nothing else matters, fade to black osv;) dem har nå og dreve på så lenge nå, at dem ikke har noe dem trenger å bevise lenger heller, folk vet at dem kan lage bra musikk, vist dem først vil;) hehe
 #301591  av ArildM

Synes det nye albumet var for grøtete jeg. Og Within Temptation har jeg hørt på siden jeg hørte Ice Queen på LAN en eller annen gang.
Tror nok det var de og gamle nightwish sangene som fikk meg til å like den type musikk, som igjen førte meg til mer prog metal ala Dream Theathre :)
 #301613  av inzane2012

ArildM skrev:Synes det nye albumet var for grøtete jeg. Og Within Temptation har jeg hørt på siden jeg hørte Ice Queen på LAN en eller annen gang.
Tror nok det var de og gamle nightwish sangene som fikk meg til å like den type musikk, som igjen førte meg til mer prog metal ala Dream Theathre :)
Dream Theater har vert min store favoritt siden jeg hørte på metropolis pt2 albumet i 99;) så vist det er noen her ute som liker litt hefig prog metal som kan vere litt "sært" til tider, så er DT ett must å høre på:P spesiellt awake og images and words albuma;) ett lite tips til trådstarter det der:P hehe
 #301622  av ArildM

Nå faller vi kraftig off topic men må nevne 2 favoritt band:
Blackfield:

Porcupine Tree:

2 band det står veldig mye respekt av for min del, har hørt gjennom cdene deres på jobben 50 ganger men kan enda høre på dem.

Noe annet en musikk som denne:

Som fester seg på hjernen og blir dårlig 3 gang du hører den hehe :mrgreen:
 #301634  av inzane2012

ArildM skrev:Nå faller vi kraftig off topic men må nevne 2 favoritt band:
Blackfield:

Porcupine Tree:

2 band det står veldig mye respekt av for min del, har hørt gjennom cdene deres på jobben 50 ganger men kan enda høre på dem.

gi meg ei flaske sambucca og jeg hadde tatt ho på ett dårlig nachspiel :wink: 8) :wink:
men nei, får vel slutte å sabotere tråden her med å skli helt ut;) beklager så mye til trådstarter, håper du kan finne det i ditt hjerte å tilgi meg? hehe
 #301672  av ArildM

Haha agreed, endelig helg :!: :mrgreen:
 #301690  av celicagt4205nord

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Nå faller vi kraftig off topic men må nevne 2 favoritt band:
Blackfield:

Porcupine Tree:

gi meg ei flaske sambucca og jeg hadde tatt ho på ett dårlig nachspiel :wink: 8) :wink:
men nei, får vel slutte å sabotere tråden her med å skli helt ut;) beklager så mye til trådstarter, håper du kan finne det i ditt hjerte å tilgi meg? hehe
tiligi?helt i grenseland,neida det går bare fint,bryr meg ikke så mye om det skal du se :D