TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Sound-Off 2004 - Trondheim

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57641  av chris

@lpher skrev:Da ser det ut til at de første TS-OGN'erne har våknet og meldt seg på konkuransen :D

Chris stiller i SPL :D
Karl-Sigurd (kompis av Sindre som nettopp har kjøpt seg en ST162) stiller i SPL.

@lpher
hell yeah. taper jeg mot karl sigurd setter jeg meg ned å griner! :lol: Neida, bare tuller. har sendt ut sms til gjengen, får håpe noen møter opp da. Forstod det som at Karl skulle komme i hvert fall.

#57649  av @lpher

Cool...mysa såvidt på premielista istad! :D Detta blir VELDIG bra! :D

@lpher

#57661  av Levia

Jeg kan stille i spl også :)

Hvilke klasser er det å velge mellom da? ;)

Christian

#57664  av @lpher

Levia skrev:Jeg kan stille i spl også :)

Hvilke klasser er det å velge mellom da? ;)

Christian
Bra! :)

SPL eller LYD...og skal jeg tippe..så har du gode sjangser i begge klasser :D

@lpher

#57666  av Levia

Hmm... Er det kun lyd det går på eller er det utseendet til installasjonen også? :D Da sliter jeg ;)

Christian...

#57685  av @lpher

Levia skrev:Hmm... Er det kun lyd det går på eller er det utseendet til installasjonen også? :D Da sliter jeg ;)

Christian...
LOL...meld deg på du nå! :)

@lpher

#57692  av SupraTurbo

Hvor kan en melde seg på da? Evt se hvem som er påmeldt. Når er senest en kan melde seg på.....? Spørs litt om hvordan d ser ut baki der om lørdan... :D

#57704  av @lpher

SupraTurbo skrev:Hvor kan en melde seg på da? Evt se hvem som er påmeldt. Når er senest en kan melde seg på.....? Spørs litt om hvordan d ser ut baki der om lørdan... :D
Deltagerlista er ikke offisiell...ikke for å holde ting hemmelig men rett og slett fordi at det er heavy nok å administerer konkuransen som det er :D

Påmelding kan du gjøre til meg innen fredag kveld :) ...og det er ikke så blodig seriøst som du kanskje tror...kommer biler i alle klasser...form..og farger...believe me! :D

We can make it real simple :) Send meg følgende info på PM...and your in :D

Fullt navn & adresse
Mob.tlf & email
Hovedkomponenetene i anlegget

'n thats it :D

@lpher

#57705  av chris

faen, driver du og mekker konkurranse til meg nå. liker ikke helt det jeg :lol:

#57798  av @lpher

chris skrev:faen, driver du og mekker konkurranse til meg nå. liker ikke helt det jeg :lol:
LOL :D Tja...du vet jeg liker det når du må svette litt! LMAO :D

@lpher

#57803  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:faen, driver du og mekker konkurranse til meg nå. liker ikke helt det jeg :lol:
LOL :D Tja...du vet jeg liker det når du må svette litt! LMAO :D

@lpher
haha! ooh, kinky! :lol:

#57820  av @lpher

Da begynner det faktisk å bli VEL mange påmeldte :D Så de som virkelig vil stille bør melde fra snarest :D

Er foresten meldt go' vær også....så DETTA kan bli bra gutter! :D

@lpher

#57889  av sindrejl

@lpher skrev:Da ser det ut til at de første TS-OGN'erne har våknet og meldt seg på konkuransen :D

Chris stiller i SPL :D
Karl-Sigurd (kompis av Sindre som nettopp har kjøpt seg en ST162) stiller i SPL.

@lpher
oh .. dette anlegget er da såklart equalized by sindre :p bare for å få med det.. for some reason.. :D

#57900  av @lpher

nlight skrev:govær er bra..
mulig og hoppe over på SPL istede for SQL? Har fått årna litt 1501bd-watt til hx2`en :D
Nice...consider it done! :)

@lpher