Tips til balansering av blinklys:
Neida, det fungerer helt fint, fatter`n gjorde dette på Opel Granada sin med framhjulstrekk og vrengte skvettlapper! Fungerer helt fint det. Han har litt overdimensjonert motor nå da etter at han satte i en 3,4231 liters fiat motor med indirekte-utsprut og 2 plugga innjektorer (tror det sitter motohavatronic-tennbank 112 på bilen nå), den er mappa på hjelpemidelsentralen i Oslo, men over til problemet igjen, det blinker for fort og ujevnt ja, rekkefölga var venstre bak og höyreforan, höyre foran og vanstre bak med 431 blink i minuttet, men etter balangseringa av lyspäresokkelen så ble dette MYE likere! Et triks ang. den balangseringa er og bruke polaritantettning fra fks. biltema, er så mye jobb og drive og slaglodde, så polaritantettning fungerer helt fint til dette formålet Men bruker du polaritantetning så må du lodde inn ettermotstand på vanstre höytaler foran da, var i alle fall sånn på Opel Granadaen, hvis ikke så risikerer du ettertenning mellom kronhjulet og bremseskiva!
Og til deg som hadde fått stopp i et kryss etter og ha tömt på ny blinklys olje, som du sier det er bare tull og ty til dyre hjelpemidler som superaske natriumfylte fingervanter med kortsluttning i begge hender, er bare tull når du skal feilsöke etter rosa overledning mellom hovedlyspära og tute-kjöler`n, dra fram tunga BESTE hjelpemidelet det, da har du full kontroll, men vil ambefale og smöre den inn med vazelin först! Dette var litt i grenselad til off-topic men håper det går for denne gang!
HÃ¥per dette var til hjelp?
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4