Side 2 av 2

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:24 nov 2008 21:59
av Supramk3turbo
He he, så konklusjonen er da at jeg kan kjøre høy ohm dyser uten noe mere ball?

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:24 nov 2008 22:55
av bjornalf
ring toyparts han vet helt sikkert hva som trengs hvis det er noe:)

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:24 nov 2008 23:09
av Supramk3turbo
Har prøvd, men har ikke fått noe svar ennå...

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:24 nov 2008 23:58
av Supramk3turbo
Jeg fikk dette svaret på AEM forumet: All EMS are designed to drive high impedance injectors, (except for the universal EMS, it can drive both high and low impedance injectors). If you're using high impedance injectors, make sure you remove your factory resistor pack if you have one (US Supras have a factory resistor pack).

Så da er det bare tut å kjør da... :D

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:22 des 2008 11:59
av turbomoen
Heimdal skrev: Trur de fleste datasprut foretrekker hoyohms...
det er ikkje noko problem på dei fleste sprut, men AEM å DTA sprut er dei einaste eg veit om som ikkje lav ohmsdyser kan brukest på.

Re: J-Spec VS Euro-spec fuelrail

Legg innLagt inn:22 des 2008 17:44
av FS-Styling.no
Største høy ohms dysene man får er 850.... Skal man ha større så må man ha motstandspakke... Det jeg fikk beskjed om fra MVP