TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min MR2 mk2 Turbo

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #320452  av James

et par nye bilder av bilen her med hvite blinkers forran og på siden, 92 lippe forran, org. grøftelys og med sommerskoene på :wink:
Vedlegg
dkrgjh.jpg
dkrgjh.jpg (149.41 kiB) Vist 4484 ganger
wsrgrg.jpg
wsrgrg.jpg (191.74 kiB) Vist 4479 ganger
keropgktop.jpg
keropgktop.jpg (227.3 kiB) Vist 4478 ganger
mr2 mk2.jpg
mr2 mk2.jpg (306.13 kiB) Vist 4487 ganger
 #320458  av Daniel HS

Pent James... Videre planer da?
 #320461  av James

takker :)

tja.. godt fornøyd med utseende på den nå.. bare få spacet ut hjulene litt bak så blir det bra! :)
Ellers må eg få koblet opp Apexi AVC-R boost kontrolleren, ny oppgradert IC kommer og kanskje noen raceing stoler :) Ellers bare kose meg med den som slik den er..
 #320503  av nomad25

Ble pent det der James, gjør seg med den fronten - få på vinge mener det er original 97(justerbar) :D Godt å se at du tar vare på "babyen min" :wink: Blir spennende å følge med denne fremover.
 #320540  av tingeling87

konge bil :D :D den så strøken ut :D
grattis, ta godt vare på den :wink:
 #321097  av inzane2012

se der ja, fått på tåkelysa og ja :) dem passet fint? ikke noe problem med monteringa??
 #321187  av James

inzane2012 skrev:se der ja, fått på tåkelysa og ja :) dem passet fint? ikke noe problem med monteringa??
Grøftelysene passet helt perfekt ! Takker :wink: Trengte bare å kutte vekk en plastbit på hver side får å få de til å passe så bare skru de på.. Var lagt opp org. kabler med org. bryter fra før som gjorde det hele mye lettere :)

nomad25 skrev:Ble pent det der James, gjør seg med den fronten - få på vinge mener det er original 97(justerbar) :D Godt å se at du tar vare på "babyen min" :wink: Blir spennende å følge med denne fremover.
takk for det! :) jada, bilen er i beste hender :wink: har planene klare framover...bare få unnagjort det med BT først så kan eg få satt igang igjen for fult....
 #321294  av Daniel HS

FÃ¥r vel bare gratulere deg da, James :D
 #321303  av James

Daniel HS skrev:FÃ¥r vel bare gratulere deg da, James :D
Takk,takk,takk :P et problem mindre nå. Bare til å styre langt unna statens uvesen fra nå av :P
 #321342  av James

mr2storbrua skrev:Hvordan gikk det? Ble den registrert som turbo, eller kikka de ikke noe på motoren i det hele tatt?
Var ikke i nærheten av motoren engang. Står innskrevet i vognkort at bilen er tatt inn som flyttegods. Skal da heller ikke være registrert noe historikk på hva motor som stod i bilen når den kom til landet. Står heller ikke noe om hk eller type MR2 det er i vognkortet. Så for alt de vet går den som en vanlig Turbo :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7