en original supra er så mye finere på alle måter! Denne ser for jævlig ut. Huff.... synd og skam.
Men felgene er uber fete!
Men felgene er uber fete!
cameleon skrev:Bilen er spesiell i alle fall. Ikke helt min smak, men er sikkert ganske rå live vil jeg tro.Hehe, holder ikke lenge med 600k om du skal kjøpe Ferrari. Greit nok at kjøpssummen ikke er høyere, men de færreste av oss har råd til vedlikeholdskostnadene
Det som ga meg hakaslepp var prisen. Å punge ut over 600.000 for noe slik er jo helt vanvittig. Greit at man reklamerer med hvite skilter og det hele, men herregudDa kjøper man ærlig talt heller en NSX, Ferrari 355 eller Porsche.
Terjen skrev:Ser forferdelig teit ut nå.. Også i RL..WOOOOOOT!!!!?
1000000 ganger kulere før da den så sånn ut:
celicat23 skrev:Det stemmer ja dessverre... Voldtekt kan det vel kalles.. :STerjen skrev:Ser forferdelig teit ut nå.. Også i RL..WOOOOOOT!!!!?
1000000 ganger kulere før da den så sånn ut:Så den SÅNN ut, så har den blitt bygd om til den gule forferdeligheten!?!?
![]()
![]()
![]()
chris skrev:Hehe, holder ikke lenge med 600k om du skal kjøpe Ferrari. Greit nok at kjøpssummen ikke er høyere, men de færreste av oss har råd til vedlikeholdskostnadeneHallois
Men er MYE jeg hadde kjøpt for 600k før jeg hadde kjøpt den Supraen der