KK-ma70 skrev:Jeg får tårer i øynene![]()
![]()
![]()
Somebody have to die for thisDere har frem til ACR til å bestemme dere for hvem!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Jeg må visst dø da....

KK-ma70 skrev:Jeg får tårer i øynene![]()
![]()
![]()
Somebody have to die for thisDere har frem til ACR til å bestemme dere for hvem!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Roye skrev:harared skrev:Hvis dette er samme bil så lurer jeg på hva svarte som foregår??Enkelte mennesker er bare for onskapsfulle, de kan som regel ikke noe for det![]()
jacquelin skrev:Hehe jeg kan takke masse i alle fall.Ja jeg ogTemmelig spent på delene mine!
mk3_turbo skrev:jacquelin skrev:Hehe jeg kan takke masse i alle fall.Ja jeg ogTemmelig spent på delene mine!
Men det er jo stor økning i piratvirksomhet til sjøs så spørs jo om de overlever båturen nedover eller om de havner i hendene på noe somaliske pirater.
jacquelin skrev:mk3_turbo skrev:jacquelin skrev:Hehe jeg kan takke masse i alle fall.Ja jeg ogTemmelig spent på delene mine!
Men det er jo stor økning i piratvirksomhet til sjøs så spørs jo om de overlever båturen nedover eller om de havner i hendene på noe somaliske pirater.
Satser på at de ikke gidder å ro de små trebåtene sine så veldig langt vekk fra hjemmet sitt.
tettwatt skrev:Fordi en viss dame stakk av med halve delelageret mitt..vil ikke nevne navn men nicket starter på Ja og hu er ett par poster opp![]()
![]()
hvorfor satte du den ikke sammen igjen???
jacquelin skrev:Tojo: Ja, hvis alt går etter min plan, og somaliere ikke trenger Supradeler så går det bra! Hehe.![]()
Mk3_turbo: Oj.... Lurer på hvem det kan være...?
jacquelin skrev:Hmmmm.... Men er du sikker på at du er helt frisk i det hodet ditt?