TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk3 Supra ( Obs sterke bilder for supra eiere )

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325933  av mk3_turbo

Roye skrev:
harared skrev:Hvis dette er samme bil så lurer jeg på hva svarte som foregår?? :shock:
Enkelte mennesker er bare for onskapsfulle, de kan som regel ikke noe for det :| :)

Lekkert jeg trenger ikke dø allikavel..jeg kan nemlig ikke noe for det da :) Takk Takk
 #325935  av Supramk3turbo

Du slipper nok unna for denne gangen :D Bare dette ikke igjenntar seg flere ganger :lol: Var jo en meget pen bil du har drept, på en annen side har du fraktet mange fine deler inn til norge. Noe som er bra, på en trist måte...
 #325945  av mk3_turbo

Der har du det. Jeg burde egentlig bli takket for mitt delebidrag :) Her har jeg svettet og blødd for at andre skal kunne nyte deler..meget uegoistiskt gjort av meg å lide meg gjennom en avlivning an en pen mk3 bare for at dere andre skal stille sterkere til sommersesongen. :twisted:
 #326054  av mk3_turbo

jacquelin skrev:Hehe jeg kan takke masse i alle fall. :P Temmelig spent på delene mine! :D
Ja jeg og :wink: Men det er jo stor økning i piratvirksomhet til sjøs så spørs jo om de overlever båturen nedover eller om de havner i hendene på noe somaliske pirater.
 #326100  av tettwatt

:shock: :shock: :shock: hvorfor satte du den ikke sammen igjen???
 #326178  av jacquelin

mk3_turbo skrev:
jacquelin skrev:Hehe jeg kan takke masse i alle fall. :P Temmelig spent på delene mine! :D
Ja jeg og :wink: Men det er jo stor økning i piratvirksomhet til sjøs så spørs jo om de overlever båturen nedover eller om de havner i hendene på noe somaliske pirater.

Satser på at de ikke gidder å ro de små trebåtene sine så veldig langt vekk fra hjemmet sitt. :P
 #326180  av tojo

jacquelin skrev:
mk3_turbo skrev:

Satser på at de ikke gidder å ro de små trebåtene sine så veldig langt vekk fra hjemmet sitt. :P

:lol: Somaliske pirater på jakt etter MKIII deler :lol:
Du blir klar med di nye delene til ACR?
 #326238  av jacquelin

Tojo: Ja, hvis alt går etter min plan, og somaliere ikke trenger Supradeler så går det bra! Hehe. :D

Mk3_turbo: Oj.... Lurer på hvem det kan være...? :roll:
 #326303  av mk3_turbo

jacquelin skrev:Tojo: Ja, hvis alt går etter min plan, og somaliere ikke trenger Supradeler så går det bra! Hehe. :D

Mk3_turbo: Oj.... Lurer på hvem det kan være...? :roll:

Har hengt en gruppe med utlendinger utenfor garasjen her ett par netter på rad nå,men ser ikke noe til trebåter inni fjorden her så virker trygt.

Alt går etter planene..hehe..skal kanskje holde for meg selv hva slags bilder jeg får i hodet av det :shock:
 #326419  av mk3_turbo

jacquelin skrev:Hmmmm.... Men er du sikker på at du er helt frisk i det hodet ditt? :P

Noen som har funnet flere morropiller i veikanten ja :P Du burde være forsiktig med hva du putter i munnen..vet jo aldri hvor det har vært eller hva det er jo.