TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Turbo pÃ¥ finn.no

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #325692  av celicat23

Som sagt tidligere så kunne det vært en grei pris hvis det var en strøken pen bil med lav km. Men betale så mye for den der hadde jeg aldri i verden gjort.
 #325752  av MRPETTER

Den bilen der går her jeg bor:)
Er ingen orginal turbobil såvidt jeg vet, og den har gått litt da:/
men på en annen side så er den ganske så strøken(utvendig), og det sitter mye bra deler i motor + mye hester:)
Tror dette er et bedre kjøp enn den andre, men jeg ville ikke gitt mer enn 100 for den:)
 #325756  av marlboro1310

link funker ikke
 #325767  av pkgrette

vet ikke om hvor mye folk er borti biler men mine erfaringer er at pris står gjenrne litt i stil med ossen bilen er . syns prisen er grei. jeg vet i verfall at skal min selges så skal ikke den selges til gi bort pris .

kan tenke meg han karen her har langt noen 100 timer i bilen pluss 100tusen tipper jeg på og da gi 70 får selve bilen er billig.

alle som har bygget vet det koster penger gjør man det billig blir det jall og fungere ikke lenge.
vis man vill ha mr2 turbo er dte sikkert mange sliten hauer til 100 løp og kjøp sier jeg bare dem som setter pris på pen bil betaler for det også.
 #325777  av marlboro1310

er det en original turbo så er jo det der en meget bra pris
 #325794  av TrustNo1

Jeg ga 170k for min bil. Dette er riktignok rundt 3 år siden, men det var nok forholdsvis dyrt også da, men kan ikke si at jeg angrer av den grunn. Bilen har fungert bra, den var så og si strøken og det var gjort noen mer eller mindre kostbare modifikasjoner.

Skulle jeg kjøpt en bil til "vanlig" pris og gjort modifikasjonene selv så hadde det kostet meg minst like mye, samt det ville vært mer arbeid. Men det er vel ett poeng å faktisk forsikre seg om at ting er gjort sikkelig, og bilen faktisk er verdt prisen man betaler når den ligger såppas mye over listepris.
 #327417  av James

denne havnet i mitt distrikt ca. 4 min unna der eg bor.. kjenner til eieren. fet bil :)
 #327732  av JsrMr2

Da ble eg den eg den nye eiger på mr2 dere diskuter sånn om :D motoren var fabrikk ny for 12.000km siden med smide råder å smidde steppler.. er faktisk VS motor som har bygget motoren. fikk prutet den ner til 130.000 var litt små ting som må fikses som å bytte noen olje slager (fordi dem som står på er ikke oljebestandige) hehe fikk faktisk havari på geilo på vei hjem da ene drivakselen løsnet..(fordi han hadde glemt å teitet den etter girkassa ble tottal over halt i høst å bilen har da bare stått i ro siden.. var verksteds sjefen på ski som eigde bile alle deler som er brukt er orginale så allt av deler fås hos toytoa :D å allt er tuv papirer på. det er null rust på bilen bil han som hadde den før kjørte den bare vist det var tørre veier:) å det får står eg gått.. har 1.2 i lade trykk å en plass mellom 350-400 hk det flytter seg skal eg love :D men turboen er litt for stor så får ikke noe gått lade trykk før 4000rpm men da skjer det saker å ting:P er fornøyd med kjøpe så langt da:P skulle hatt en da på ulven å testet bilen vår da james:P tror faktisk at din går en del bedre 0-100 pgr av den store turboen.. klarte blare 180190 til bergen skiltet med bom giring:)
 #327759  av hmsilset

JsrMr2 skrev:Da ble eg den eg den nye eiger på mr2 dere diskuter sånn om :D motoren var fabrikk ny for 12.000km siden med smide råder å smidde steppler.. er faktisk VS motor som har bygget motoren. fikk prutet den ner til 130.000 var litt små ting som må fikses som å bytte noen olje slager (fordi dem som står på er ikke oljebestandige) hehe fikk faktisk havari på geilo på vei hjem da ene drivakselen løsnet..(fordi han hadde glemt å teitet den etter girkassa ble tottal over halt i høst å bilen har da bare stått i ro siden.. var verksteds sjefen på ski som eigde bile alle deler som er brukt er orginale så allt av deler fås hos toytoa :D å allt er tuv papirer på. det er null rust på bilen bil han som hadde den før kjørte den bare vist det var tørre veier:) å det får står eg gått.. har 1.2 i lade trykk å en plass mellom 350-400 hk det flytter seg skal eg love :D men turboen er litt for stor så får ikke noe gått lade trykk før 4000rpm men da skjer det saker å ting:P er fornøyd med kjøpe så langt da:P skulle hatt en da på ulven å testet bilen vår da james:P tror faktisk at din går en del bedre 0-100 pgr av den store turboen.. klarte blare 180190 til bergen skiltet med bom giring:)
Gratulerer med ny bil :P
 #327791  av sindrejl

JsrMr2 skrev:Da ble eg den eg den nye eiger på mr2 dere diskuter sånn om :D motoren var fabrikk ny for 12.000km siden med smide råder å smidde steppler.. er faktisk VS motor som har bygget motoren. fikk prutet den ner til 130.000 var litt små ting som må fikses som å bytte noen olje slager (fordi dem som står på er ikke oljebestandige) hehe fikk faktisk havari på geilo på vei hjem da ene drivakselen løsnet..(fordi han hadde glemt å teitet den etter girkassa ble tottal over halt i høst å bilen har da bare stått i ro siden.. var verksteds sjefen på ski som eigde bile alle deler som er brukt er orginale så allt av deler fås hos toytoa :D å allt er tuv papirer på. det er null rust på bilen bil han som hadde den før kjørte den bare vist det var tørre veier:) å det får står eg gått.. har 1.2 i lade trykk å en plass mellom 350-400 hk det flytter seg skal eg love :D men turboen er litt for stor så får ikke noe gått lade trykk før 4000rpm men da skjer det saker å ting:P er fornøyd med kjøpe så langt da:P skulle hatt en da på ulven å testet bilen vår da james:P tror faktisk at din går en del bedre 0-100 pgr av den store turboen.. klarte blare 180190 til bergen skiltet med bom giring:)
prutet ned fra 180 til 130k :shock:
 #327798  av marlboro1310

Gratulerer med MR2! :D

skjønte ikke helt hva du mente med følgende setning:
JsrMr2 skrev: klarte blare 180190 til bergen skiltet med bom giring:)

Hadde selger benka bilen til 350-400hk? rå ytelse i allefall :!:
Du blir garantert fornøyd med denna bilen.
 #327868  av JsrMr2

hehe litt taste feil (180-190 kmh til bergen skiltet) :D ja fikk først pruta den ner 10.000 på telefon så når eg kom bort og skulle hente bilen så sa han at svettet litt olje(veldig skuff) var like før eg reiste hjem igjen da. men når vi så over bilen der borte så fant vi ut at det var bare noen slangeklemmer som var løsnet litt:) men sa ikke noe om det da så fikk prutet den 10.000 får det å så løsnet jo ene drivknuten på geilo som sakt¨å da ble eg riktig forbandet og fikk pruta ner til 130.000 :) tror han har prøvd å selge en stunn å at han trengte penger.. men men fikk vertfall bilen til fin pris da:P bare håper ikke noe mer som ikke er skrudd fast:) bile er rå er det råsete eg noen gang har kjørt.. har kjørt en del mr2 å celica tiligere men fy dette er vilt når ladetrykke kommer:P bilen ble benket til 349hk med 1,1 i ladetrykk blir bilen blir nå kjørt med 1,18 bar vet ikke hvor mye hk du henter med det men går vertfall alt for fort for vestlandsveier:P får akkurat godt ladetrykk så kommer neste sving :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7