TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ã…ros

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #341598  av AE86 Drifter

Reparerte denne mr2 mk1 i forige uke,noen her på forumet?
Bilde
 #341633  av AE86 Drifter

Møtte en rød og svart Celica t23 på lierstranda i dag rundt kl 15.15 . Denne møtte jeg på motorvegen ved Asker foige uke også.Noen som vet hvem sinn?
 #341648  av Insanity

AE86 Drifter skrev:Møtte en rød og svart Celica t23 på lierstranda i dag rundt kl 15.15 . Denne møtte jeg på motorvegen ved Asker foige uke også.Noen som vet hvem sinn?
er dama til en kammerat som har den. hun er også her inne..

blitt skikkelig bra den bilen :D
 #341649  av AE86 Drifter

Insanity skrev:
AE86 Drifter skrev:Møtte en rød og svart Celica t23 på lierstranda i dag rundt kl 15.15 . Denne møtte jeg på motorvegen ved Asker foige uke også.Noen som vet hvem sinn?

Kult.
Jepp er strøken den bilen 8) . Bilen kler de fargene/måtten den er lakkert på :D
 #341993  av VeroAileen

AE86 Drifter skrev:
Insanity skrev:

Kult.
Jepp er strøken den bilen 8) . Bilen kler de fargene/måtten den er lakkert på :D

er min sin det gitt !! hehe... på langt nær ferdig med den da :-)
 #342043  av AE86 Drifter

VeroAileen skrev: er min sin det gitt !! hehe... på langt nær ferdig med den da :-)

Legg den inn på prosjekt forumet så vi får se hva du holder på med 8) . Er som sagt en strøken bil du har der :D
 #343248  av AE86 Drifter

Møtte hvit Toyota Celica 97mod i rund kjøring i Midtbyggda el.hva det nå hette der.
 #346595  av AE86 Drifter

Det lå en svart celica med sainz panser/eller så var det en carlos sains bak meg på motor veien i går. Kjørte på i Asker og kjørte av ved reinbue brua i lier Rundt 21.00. 8)
 #351886  av AE86 Drifter

Spotted en svart Carina E Gti Svart i åros