inzane2012 skrev:Morten skrev:Gratulerer med flott bil! Er helt enig med deg i at utseende er bra som det er og ikke trenger å tukles med. samtidig er jeg DYPT uenig i at de er lave nok orginalt!
Senking gjør underverker på enhver bil, og mr2'en er ikke så lav under som den kan virke ved første blikk, så etter min mening bekymrer du deg unødvendig for subbing. 
er må jeg si meg uenig med deg igjen morten
jeg syns min mr2 egentlig er lav nok, jeg bruker jo min om vinteren og, og det tror jeg kunne blitt litt verre vist den var senket, i tillegg er det ganske mye fartshumper i området her jeg bor og med borderfronten som allerede er skadet pga humper så tørr jeg ikke tenke på hvordan den hadde blitt MED senk 
så er enig med magne om å ikke senke, vertfall vist han ikke skal gjøre noe annet med utseende enn hvite blinkers 
Må si meg uenig med deg igjen der... Hvorfor "tro" det hadde blitt værre på vinteren? Her er det jo snakk om orginal front, ikke border front? Har selv kjørt senka mr2 på vinteren og det er null problem? Kjører med coilovere satt vesentlig lavere enn vanlige senkefjører på min mr2 nå, og kan knapt huske å ha subba utenom av/på ferger, og da er attpåtil greddyleppa endel lavere enn orginalfronten. Kan ikke huske noensinne at noe annet enn frontleppa eller den dype uorginale eksosen som sto på før har subba, fartsdumper eller ei og da inkluderer jeg fartshumper som kompis med nesten standard høyde A4 subba så nakkehåra reisa seg og gnistføyken sto... Jeg gjentar, sw20 er IKKE like lav under som det en skulle tro om en står ved siden av bilen.
Menmen, nok om det. Enhver har lov til å ha sin smak og trådstarter er bestemt på at bilen ikke skal senkes så da får han nok vilja si uansett hva jeg måtte poste
PS! du skylder meg en øl om jeg kommer inn på tråden din om ca halvannet år og senkesett er ferdig montert innen da, deal?

(så skal jeg spandere om du minner på meg at du ikke har senka, hehe)
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z