TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• har begynt pÃ¥ ny mk3 supra til meg selv nÃ¥

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #333969  av inzane2012

toyparts/mvp norge skrev:som turbo vel og merke, det er flere grunner til at det ikke går, vi hadde en deal med biltilsynet på disse bilene som de gikk bort i fra, poenget var at vi måtte dokumentere hver bil til slutt og det går ikke toyota med på rett og slett for at de ikke vil, men det er jo godkjent et par stykker så er ikke umulig å ta det opp med tilsynet på skiltnummer for å få det godkjent på samme premisser.

når det gjelder supra sdå foreligger det langt mer dokumentasjon, også som vi har fått laget i årenes løp...
usj så jeg missliker BT...
veldig kjipt at den dealen dere hadde med BT gikk i vasken, hadde nok gitt masse klingene mynt i statskasse det, pluss at dere hadde vel tjent noen ekstra kroner dere og...
Nei, få komme tilbake til topic og si at det blir artig å følge med på denne bilen videre :)
regner med den kommer til å bli råflott når den er ferdig ;)
 #333974  av Thomas S

Dette virker lovende gitt :D HVor holder verkstedet til for tiden? Sku tatt turen innom å ta en titt på prosjektet :twisted:
 #334022  av toyparts/mvp norge

0_DSC00703.JPG
0_DSC00703.JPG (34.01 kiB) Vist 1036 ganger
0_IMAG0062.jpg
0_IMAG0062.jpg (13.02 kiB) Vist 1036 ganger
0_DSC00702.JPG
0_DSC00702.JPG (28.62 kiB) Vist 1036 ganger
0_DSC00704.JPG
0_DSC00704.JPG (34.58 kiB) Vist 1036 ganger
 #334099  av toyparts/mvp norge

Da har jeg tatt bilen ut av verkstedet for en stund, nå står den i garasjen i påvente av flere deler, frontfanger, panser og bakluke ligger i lakkboksen nå og blir ferdig i morgen, venter framdeles på motor fra japan. bilen blir satt på annet verksted på tirsdag der en annen skal gjøre litt med den mens jeg er ute på jobb....
 #334475  av toyparts/mvp norge

har funnet carbon tak og bakluke, tror jeg må ha det gitt hehehe
 #334551  av toyparts/mvp norge

inzane2012 skrev:
toyparts/mvp norge skrev:har funnet carbon tak og bakluke, tror jeg må ha det gitt hehehe
din gris ;)
hehe kan sjekke om de har til deg og
 #334562  av inzane2012

toyparts/mvp norge skrev:
inzane2012 skrev:
toyparts/mvp norge skrev:har funnet carbon tak og bakluke, tror jeg må ha det gitt hehehe
din gris ;)
hehe kan sjekke om de har til deg og
ikke store taket til meg da ;) hehe, men hadde ikke hatt noe imot og hatt racing grade carbonpanser, motorluke, bagasjelokk og speil ;)

er uansett nært forestående at jeg legger ut bilen min til salgs nå... blir veldig mulig skolegang på meg til høsten igjen, og har ikke råd å beholde den da :(