Side 2 av 2

Re: Sette bilen i original stand (Gen3 MR2 Turbo)

Legg innLagt inn:29 aug 2009 18:13
av marlboro1310
kjører med 1,3 bar her...

MEN...nå er saken høvelig klar, må ha en slik original wastegate-actuator for å få trykket originalt.


:wink:

Re: Sette bilen i original stand (Gen3 MR2 Turbo)

Legg innLagt inn:30 sep 2009 08:16
av marlboro1310
CO på 2,6 med original styrehjerne. Bilen gikk igjennom Eukontrollen med hele 0 feil. Fremdeles litt for høy CO, så jeg har noen spørsmål til motorfolket:

1: Har katalysatoren på DP noe å si på COen som måles på tomgang?
2: Har eventuelle oppgraderte dyser noe å si på CO-målinger?
3: Er det mye jobb å bytte dyser på en MR2 Turbo?
4: Har oppgradert bensinpumpe\Walbro noe å si for COen?
5: Hva skal COen være på en stock MR2 Turbo?

Håper noen vet noe kjempelurt om noe her, slik at jeg vet hva jeg må anskaffe gjennom vinterens dvale. Bilen er vinterparkert nå, men jeg får ikke fred i sjela mi før jeg vet hva som må gjøres...