Det som jeg ønsker med hele greia er å ha en bitreff inkl fest som varer fra lørdag til søndag. Et treff der folk kan stille ut bilene sine, samt at vi har et skikkelig festarrangement. Jeg satt en dato nå 14, dager etter arendaltreffet. Saken er at det er en del jobbing med å få det til, og etter henvendelser fra andre på forumet, så mener de at vi i så tilfelle burde avente datoen litt senere for å få noe skikkelig. Slikt er jo en del planlegging, samt tilladelse fra politi osv. I og med at dette inkluderer å stille ut biler samt ha fest (alla Hot import nights bare i mindre grad), så er det en del regler som må stilles og prioriteres i veldig stpr grad. Som f.eks å legge det opp slik med vakter, at de som stiller ut bilene sine skal slippe å være bekymret for skader på eiendelene sine, pga drita fulle folk som ikke respekterer reglene. En god del av de bilene som kommer koster flesk, og ingen skal få bilene sine herpa på noen som helst måte.
Nå har jeg vært med på å arrangere fester før, så jeg skal forhøre meg på priser av leie av lokalene i Nidarøehallen. Samt lysutstyr, Dj, Vakter og dansere. Nå kjenner jeg en del av disse, som driver med slik, og jeg vet at jeg får en del av dette gratis. Samt flyers
Så vi får se om det rekker til den datoen jeg satt.