TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AW11: Ã…rsmodellforandringer

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #342215  av mk1 black limited
 
Nja. Det er to. Den som sto til salgs er godkjent ombygget. Den andre er en original kompressor importert via Sverige.
 #342216  av ArildM
 
Er begge da JDM biler? Eller US?
 #342217  av mk1 black limited
 
Den ombygde er norsk opprinnelig. Bygget om av Ramstad Bil (Toyotaforhandler).

Den originale er amerikansk. Mener å huske den var med som flyttegods til Sverige (av en nordmann), og så solgt til Norge.
 #342218  av Dr.Ling
 
Er jo ikke noe problem å få en slik godkjent ;) .... om en bygger den om til USA-utgave vel å merke.
Tipper det er verre å få godkjent om jeg skulle sette en 4AGZE i AE86'n, selv om jeg får papirer på at disse motorene oppfyller USA-kravene for avgass.
 #342253  av marlboro1310
 
den grå som stod på Autodb eller Finn, var vel gjerne ombygget ja...?
 #342319  av marlboro1310
 
var den jeg også etterlyste...
 #342634  av Anders gullstein
 
bose skrev:hvor motorene sperrer varierer veldig har jeg finni ut... forgie bilen jeg hadde, stoppa på 8, den jeg har nå stopper på 7700.. begge var tidlig blå-topp motorer
Min med blå topp stopper også på 7700.
 #342635  av Anders gullstein
 
Dr.Ling skrev:Jeg har 3 AW11-spørsmål. Kunne sikkert laget ny tråd, men prøver her:

Var AW11 MR2 mk1 solgt i Norge?
Solgt i Norge med kompressormotor 4AGZE?
Solgt i Europa (f.eks Sveits) med kompressormotor?

Dette mtp avgasspapirer :)
Kun Japan og USA med kompressor
 #342640  av mk1 black limited
 
marlboro1310 skrev:den grå som stod på Autodb eller Finn, var vel gjerne ombygget ja...?
Den er vel hvit? Men ja.
 #342646  av marlboro1310
 
var den grå jeg tenkte på, den er ombygget og IKKE godkjent...den hvite er vel ganske langt den eneste som er godkjent ombygget og godkjent BT...