TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prising av JDM Supra MKIV med SKILTER

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #339695  av KeNsA

Ninjamannen78 skrev:
inzane2012 skrev: og dere må ikke glemme at det nettopp låg ute 2stk supra der eiern skulle ha 500k for sine, og DET er snakk om overprising...
Hva er overprising? Henter du en bil fra utlandet kommer den på sånn ca det. Hvorfor skal man selge med tap når det ikke er alternativ, bortsett fra JDM crap?
Mener med JDM Crap?
 #339717  av inzane2012

Ninjamannen78 skrev:
inzane2012 skrev: og dere må ikke glemme at det nettopp låg ute 2stk supra der eiern skulle ha 500k for sine, og DET er snakk om overprising...
Hva er overprising? Henter du en bil fra utlandet kommer den på sånn ca det. Hvorfor skal man selge med tap når det ikke er alternativ, bortsett fra JDM crap?
overprising er å betale 4-500k for en bil som er over 10 år gammel når du kan få en helt flunk NY bil til samme prisen...
 #339760  av Stiansen

samejon skrev:Er det noe trøbbel med bilen i forhold til BT? slik at eventuell kjøper får problemer med BT senere?
Nei, ikke sånn sett. Problemet er at de har fått seg bremsebenk, og bilen har nok "litt" for mye effekt.. Og den bota frister meg ikke..
 #339761  av Stiansen

Ninjamannen78 skrev:
Jeg fatter ikke hvorfor du gidder å skrive i alle trådene om JDM-biler når du skriver akkurat det samme om og om igjen? Hva er problemet?

Du kan hvertfall holde deg unna salgstråden min.
 #339778  av Ninjamannen78

inzane2012 skrev:
Ninjamannen78 skrev:
overprising er å betale 4-500k for en bil som er over 10 år gammel når du kan få en helt flunk NY bil til samme prisen...
Visste ikke du kunne få NY Supra for 400-500K? Du tenker kanskje på en ANNEN bil?
 #339779  av Ninjamannen78

Stiansen skrev:
Ninjamannen78 skrev:
Jeg fatter ikke hvorfor du gidder å skrive i alle trådene om JDM-biler når du skriver akkurat det samme om og om igjen? Hva er problemet?
Du kan hvertfall holde deg unna salgstråden min.
Synes bilen din var kjempeflott helt til jeg så at rattet var på feil side :wink:
Lykke til med salget.
 #339793  av inzane2012

kanskje en admin eller en moderator burde slette alle postene her så ikke salgs annonsen til stiansen blir helt ødelagt...
 #339870  av TTM

inzane2012 skrev:kanskje en admin eller en moderator burde slette alle postene her så ikke salgs annonsen til stiansen blir helt ødelagt...
Enig i det! Har sett denne bilen selv og den er et utrolig godt eksemplar av en supra. Å påstå at JDM biler som denne er crap bare fordi rattet er på høyre side er pisspreik. Jeg har kjørt høyreratta biler lenge, og det er absolutt ingen problem. Dem har også gått på renere bensin i japan, er som regel godt vellholdt, og har lav kilometerstand.
Lykke til med salget Stian!
 #339994  av JTM

Jeg kan også gå god for denne bilen. Den ser svært bra ut, og går også utrolig godt til å være bpu bare.

Hehe..må le av "Ninjamannen78".. Tipper han var den som alltid fikk frastjålet matpakken sin på barneskolen.. :lol:
Vet ikke om ninjamannen selv er en utrolig dårlig sjåfør, men dersom man ikke klarer å kjøre rhd biler, burde man ikke kjøre bil i det hele tatt.
Nok sagt, lykke til med salget Stian! :)
 #340012  av Ninjamannen78

JTM skrev:Hehe..må le av "Ninjamannen78".. Tipper han var den som alltid fikk frastjålet matpakken sin på barneskolen.. :lol:
Vet ikke om ninjamannen selv er en utrolig dårlig sjåfør, men dersom man ikke klarer å kjøre rhd biler, burde man ikke kjøre bil i det hele tatt.
Trenger ikke kjøre RHD biler, har råd til rettstyrt :wink:
 #340034  av inzane2012

Ninjamannen78 skrev:
JTM skrev:Hehe..må le av "Ninjamannen78".. Tipper han var den som alltid fikk frastjålet matpakken sin på barneskolen.. :lol:
Trenger ikke kjøre RHD biler, har råd til rettstyrt :wink:
heldig du da... men hvorfor betale 200k mer for samme bil, når eneste forskjellen er at rattet er på andre siden?
men som jeg sa, tror en admin eller moderator bør fjerne alle innlegg her så stiansen får tilbake salgstråden sin...
 #340037  av Ninjamannen78

inzane2012 skrev:men hvorfor betale 200k mer for samme bil, når eneste forskjellen er at rattet er på andre siden?
Prisforskjellen er nærmere 100, ikke 200. Og det er mange andre forskjeller enn kun plassering rattet. Men det vet du vel. :D
 #340045  av erling

Folkens, salgstråder må vi la være i fred, ref: REGLER

Så da kan den spennende diskusjonen forsette her, mellom de som surmuler over at noen kan kose seg med en JDM bil til en lavere pris enn EURO spec, og de som er leie seg fordi markedet er villig til å betale en pris som ikke passer dem selv for et produkt. :D