hmsilset skrev:Espen.R skrev:her snakker vi flott.
mange bilder med litt tekst.
det liker hvertfall jeg veldig godt.
men er duraflex noe å satse på?
syns det sto det på plastikken rundt fangern din.
hørt det er noe oppskrytt jalllashit.?
anyways, lykke til videre.
Blir vell å følge med utover hvordan det går ; )
Stå på!
Duraflex er veldig sterkt og bøyelig, så det er det beste man kan klaske på en bil til en fin pris synes jeg. Å tilpasse derimot er litt av en jobb ofte.
Er ofte helt vannvittige synk i de største flatene 
Vel, er ikke helt sikker foreløpig... Jeg kjøpte dette i fjor fra statene mens jeg var på jobb i India - så det stod en del måneder før jeg kom meg hjem igjen og fikk kikka. Duraflex som jeg har fått er ikke veldig bøyelig - originalskjermen er jo mye bedre. Fronten har også fått en liten sprekk og må tilpasses. Blir litt jobbing for å få det til å passe, noe jeg garantert trenger innspill på... Jeg tenkte også å lage en hel del av skjørtet og plasten forran innsugene bak dørene, der ser det nemlig ikke mye pent ut. Hvis det blir skikkelig dritt så fant jeg ny front og sideskjørt hos noen (lurer på om det var bsbildeler el.no) til rundt 3000 el.no, som ikke jeg syntes var veldig gæli...
Først er det i alle fall motor som skal ordnes, så fort den er i gang så blir det å begynne på karroseri, må gjøre noe med kanalene grunnet rust. Deretter blir det lakking og endelig kan jeg begynne på interiøret