Tipper at rundt 92"-100" vil være det største du kan få til på 5,5m. Projektor, go go! Inspirasjon - http://minhjemmekino.no/
Det som jeg mener er mest negativt med plasmaen min, er at den krever like mye strøm som alle TVene jeg har eid i hele min tid frem til nå...
Så lenge man går for de stabile merkene, Panasonic, Pioneer, Samsung etc så er plasma ingen verdens ting å frykte verken for spilling på fps-spill, sport, rave techno whatsoever suits ur heart

Min egen erfaring, innenfor en rimelig grense hva angår pris...så leverer plasmaen mere detaljer i kontrastene i mørke partier enn LCDen klarer, det er den erfaringen jeg har (har eid alle mulige tv`er i prisjiktet 10-27000,-) Led er som sagt i oppstartfasen ja, så ville ventet til neste gang med å handle det...
Hadde en Panasonic PTA-E700 prosjektor når den i sin tid var det råeste markedet hadde å by på, da kostet den noe sånn som 15 000,- + ett lerret til 2500,- filmopplevelser har ikke vært de samme siden for å si det sånn. Har du en pen pengesekk å ta av og skal prioritere Champions League og film er det bare å lete etter prosjektor først som sist, men husk det koster å bytte pærene, varierer på levetid, alt fra 1000 timer og oppover...men regn med 2-4500kr pr pære når de ryker, da blir det tilslutt en jævla digg tv du istedet kunne handla...det var min erfaring, men rent opplevelsesmessig har jeg ikke vært i nærheten i min hjemmekino med disse fullHD-tvene jeg har eid, og her er alt i stua i full HD...
Så her må du tenke om hva er behovet, men å spare på blålappene er å møte seg selv litt i døra...om man faktisk vil ha en hjemmekino-opplevelse, da må man legge litt på bordet, for tilslutt så får man det man betaler for...
Uansett lykke til