TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Underskrifts kampanje mot Statens Vegvesen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #347298  av Mr_Storbrua

Helt fritt kommer det vel heller aldri til og bli. Tror heller ikke det er noen som vil ha det helt fritt. Da holder jeg meg langt unna veien hvertfall.

Det jeg tenker er hvertfall å lettere kunne få godkjent en ombygging, slik at de som tenker på å bygge om bilen sin kan gjøre det skikkelig og få dette godkjent. Tror kanskje det vil bli litt mindre av sånne halveis ombygginger, som også er de farlige. Så lenge man da vet at om man legger litt mer penger i jobben så får man det i vognkort, å slipper å bekymre seg for teknisk kontroll osv...
 #347320  av Sven

Hvis vi ser bort ifra JDM biler så får man jo godkjent det meste så lenge det er bygd skikkelig og dokumenteres godt.

Ang. JDM så tror jeg, å håper at godkjenningstoppen ikke er permanent.
I tilfelle så er det jo bilfolk som har ødelagt hele greia hvis det har vært juks med TÜV.

Edit: fant jo plutselig denne, må jo påstå at dette er et rimelig ekstremt bygg. Riktignok en noe eldre bil men dog.
viewtopic.php?f=52&t=34545