Ein HiAce med tomt varerom er nok dårlegare, men samanlikna med td. nyare 3 og 5-serie er antispinnen veldig primitiv. Har hørt at IS250 og har vesentleg forbetra antispinn men har ikkje prøvd den på vinteren.
10-12cm nysnø eller den blandinga av salt, grus og laus snø som er i Oslo for tida er drepen for 200en. Sikkert betre med piggdekk men det skal aldri, aldri på ein bil i mitt eige
Stabilt kaldt vinterføre med brøyta veg er ikkje noko problem - det er ekstremføret som skiljer - i 200en sin disfavør.
Men tilbake til emnet: CT200h blir jo ingen sportsbil, ser meir for meg ein avansert og luksuriøs Auris hybrid. Litt sprekare design, oppgradert hjuloppheng og veldig oppgradert interiør, samt litt meir effekt i sportsmodus. Ganske passande for min del, men FT86 er nok å satse på for dei som vil kjøre meir aktivt.
Lexus har sagt at denne skal til USA, blir interessant om det blir f.eks ein CT300h og om den i tilfelle kjem hit. Eller kanskje det ikkje blir ein hybrid i det heile? Dessutan kjem det heilt sikkert plugg-inn versjonar med Li-Ion batteri i løpet av eit par år - da kan ein redusere batterivolumet eller auke effekten på elmotorane.
10-12cm nysnø eller den blandinga av salt, grus og laus snø som er i Oslo for tida er drepen for 200en. Sikkert betre med piggdekk men det skal aldri, aldri på ein bil i mitt eige

Men tilbake til emnet: CT200h blir jo ingen sportsbil, ser meir for meg ein avansert og luksuriøs Auris hybrid. Litt sprekare design, oppgradert hjuloppheng og veldig oppgradert interiør, samt litt meir effekt i sportsmodus. Ganske passande for min del, men FT86 er nok å satse på for dei som vil kjøre meir aktivt.
Lexus har sagt at denne skal til USA, blir interessant om det blir f.eks ein CT300h og om den i tilfelle kjem hit. Eller kanskje det ikkje blir ein hybrid i det heile? Dessutan kjem det heilt sikkert plugg-inn versjonar med Li-Ion batteri i løpet av eit par år - da kan ein redusere batterivolumet eller auke effekten på elmotorane.