har du kjørt mye på hardpakket snø med kjettingspor o.s.v. ?

Mange av dere her som har et veldig godt poeng, men må desverre si, jeg har ingen mr2. Det er veldig vanskelig å få tak i andre merker en K-sport og Silverline til en Corolla. Har noen en link til en side med råere Coilovers, let me know.
Jeg kan ikke si rett ut at demperen er knekt, men den har rett å slett løsnet i Limingen på gummi dempingen. Hvordan det er mulig å lime dette, aner jeg ikke men vet nå at det ikke er mye effektivt på noe som er i press kontinuelig...
Åsså er et annet faktum er at, hvordan skal jeg få penger igjen? Disse ble handlet på Raidopower i Sverige. Har sendt dem mange mailer med bilder, og hvordan det skjedde, men alt de sier er, Hvordan er dette mulig? Hva har du gjort? Dette har vi aldri sett før..
Vi sender nå dine bilder og mail videre til K-Sport... Så blir veldig morro å se hva responsen på dette blir.
Hadde gjærne vilt bytta merke og sånt, men tviler på at jeg får noe refusjon på dette, å Coilovers er noe a det beste jeg har vert borti, med tanke på Look og kjøre egenskaper.
Men det jeg lurer på er, ER dette en garanti sak Folkens? Om jeg ikke får pengene igjen, har jeg rettigheter til å få nye? Siden dette ikke har skjedd før, som di sier, burde jeg gå som ett godt eksempel, og sende de tilbake, så di kan forbedre problemet..
EKS: Jeg har kjørt på litt ujevn snø ja, men ikke så det skal skade Demperene.
Regner med at Coilovers skal tåle med en ett par sladder..
Foresten, dere som sier disse ikke er godkjente, tar feil. Jeg har Tüv papirer på disse.