TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Death of Toyota Celica Carlos Sainz nr 2079/5000 (Kondemnert

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349246  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:
sikker på at du ikke bare har fått høre feil da? at det egentlig er 10800kr det skal vere??
hundreogåtte tusen hørtes jo helt vilt ut...
Du får vel nesten ikke skiftet ett panser engang for 10000,- engang..

Er ikke så mye som skal til for å komme opp i 100000,- i skade..

Vet ikke åssen timepriser er på østlandet, eller ellers i landet, men her på sørlandet ligger det mellom 1000-1500,- pr time arbeid..

Om bilen blir kondemnert så skal jeg være på utkikk etter å få kjøpt vraket.. Hvor står bile? Å hvordan er bilen ellers i stand? Mener å huske at denne er rimelig strøken ellers..?

Hva solgte du bilen for? om du vil si det da.. Gjerne svare på pm om det er konfidensielt.. men greit å vite hva den er verdt om den skal kjøpes..
 #349256  av CelicaDream

Daniel HS skrev:Koster fort penger... Bare listen på panseret og den under panseret er jo 3-4000 kr
Ja stemmer det....Orginale gittere til fanger er jo rundt 2500,-

Så det bygger seg bare opp :) Blir spennende å se hva forsikringa sier !!
 #349258  av CelicaDream

Mr_Storbrua skrev:
inzane2012 skrev:
sikker på at du ikke bare har fått høre feil da? at det egentlig er 10800kr det skal vere??
hundreogåtte tusen hørtes jo helt vilt ut...
Du får vel nesten ikke skiftet ett panser engang for 10000,- engang..

Er ikke så mye som skal til for å komme opp i 100000,- i skade..

Vet ikke åssen timepriser er på østlandet, eller ellers i landet, men her på sørlandet ligger det mellom 1000-1500,- pr time arbeid..

Om bilen blir kondemnert så skal jeg være på utkikk etter å få kjøpt vraket.. Hvor står bile? Å hvordan er bilen ellers i stand? Mener å huske at denne er rimelig strøken ellers..?

Hva solgte du bilen for? om du vil si det da.. Gjerne svare på pm om det er konfidensielt.. men greit å vite hva den er verdt om den skal kjøpes..
Bilen er på Toyota Drammen, Skryt fra noen Toyota verksmestere for en meget godt behandlet og strøken Carlos fikk jeg høre. Eneste dem hadde å prikke på var effektanlegget da det lager støy og kan få problem med co målinger...
 #349276  av CelicaDream

ØrjanN skrev:Kondolerer.. Kjenner jeg blir litt trist når jeg ser bilen sånn..
Takker :) Hadde det vært en Corolla f.eks..en bil det er mange av, så hadde jeg ikke tatt det så tungt,
Men på disse sjeldne, sexy-utformet sportsbil så er tingen noe helt annet...
 #349363  av CelicaDream

Dama måtte lage en film om bilen da :) Syns henne gjorde en god jobb jeg..

Takk til deg Linda :)

#349370  av Daniel HS

Kjedelig å få ordnet en bil såpass mye opp, også ender det slik.

Tenkte forresten å kjøpe akkurat den der bilen selv for 2 år siden ca...
 #349568  av CelicaDream

Da fikk jeg beskjed fra takstmann fra forsikringselskapet at bilen kondemneres !

Bilen vil bli lagt ut for salg på forsikringsbiler.no !

Jeg får en sum for bilen som jeg mener er bra nok :D :D

Da sier bye bye, Carlos Sainz....Take Care
 #349598  av CelicaDream

celica_st185 skrev:Vet hvor surt det er når slikt skjer, men bra det ordna seg for din del :D
Nei det er ikke gøy akkurat :cry:

Men er gla det ikke var min skyld i skaden :)
 #349599  av CelicaDream

Toyota-rav4-2002 skrev:Det var bra!
Har du tenkt på en ny da eller?? :D
Jeg skulle som sagt selge bilen til fordel for leilighet...

Så nå kjører jeg en "crappy" Nissan Sunny 1,6 sr 95 modell....Ikke helt det samme akkurat :lol: :lol:

Men ved at jeg har denne bilen nå så halverte jeg bensinutgiftene med 2000 mnd, og en gjeldfri bil :) :D
 #349636  av CelicaDream

Da har jeg laget en film selv om bilen :) Legg gjerne igjen en kommentar på youtube :D

#349662  av lexusmann

CelicaDream skrev:Da har jeg laget en film selv om bilen :) Legg gjerne igjen en kommentar på youtube :D

Bra video...hvem spilte?kul låt... :wink: Kjedelige greier dette...
Noen nye planer videre?