TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lakkering av st162

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#45868  av Goose

jeg vet ikke om rally vinge er tingen på en na rally bil...

#46035  av PoWer Boost

det hadde ikke vært tuft å fått på en supra vinge da sindrejl? :D

http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0

er iallefall veldig fasinert av den vingen jeg. så kanskje det blir litt mekking i fotoshop en dag :D

#46036  av Goose

Sorry, men er ikke enig med deg...
Jeg mener at Vinger bør settes i forhold til bilen, bilens spesifikasjoner og ikke minst styling.

Jeg mener du bør gå for en mer diskrete vinge for at bilen skal se stillig ut, for stor vinge kan se rett og slett "dumt" ut... Bilen bør ha en vinge som passer og ikke sånn halleluja sak bak som står rett oppi være og alt du legger merke til når du ser på bilen er den vinga...

Om du sjønner hvor jeg vil fram til... ta et bilde av bilen din rett på bakfra så skal jeg leke litt med photoshop...

#46039  av CelicaTurbo

det er også litt rart men en vinge med runde former på en bil som er litt mer kantet og klar i formen :)

#46041  av chris

jeg hadde ikke bare syntes det hadde sett rart ut, men suppeteit. supravingen er ALTFOR stor i forhold til størrelsen på en mk4 celica, og som de andre sier her, bilen er for kantete i formene i forhold til vingen

:)

#46042  av chris

PoWer Boost skrev: så litt på bilen til st205rr og den har vingen oppå orginal spoileren. og det ser ganske fint ut, så det kan godt hende det blir fint på st162 også :)
nå er det kun en vinge på den bilen da, og det er gt4 vingen. det er DEN som er originalvingen liksom. under der er det bare en liten vipp i bagasjelokket, sånn som supra også har. ST162 derimot, har vinge på bagasjelokket fra før, i plast eller glassfiber eller hva det er under der, og det ville sett litt rart ut med vinge oppå vinge.. ? ;)

#46076  av sindrejl

har lagt ut bilde her før med en bil med vinge oppå.. ble seendes ganske bra ut det.. en FIN vinge da såklart

#46125  av jan-erik

På Inner City Meet var det en med en Celica MK6 med en Supra vinge (eller en som ligner på den) som var støpt sammen med den orginale. Vet ikke helt hva jeg syns om det, men med styling så er jo smaken så ulik, og det viktigste er at man syns det ser bra ut selv.

Litt dårlig bilde, og kun bakfra

Bilde

#46129  av sindrejl

det der likte jeg ikke! skal ta bort originalvingen da..

#46145  av CelicaTurbo

den Supra eller ST205 vinge gjør seg utrolig bra på den generasjonen Celica, men, det er jo et must å fjerne den orginale da for hvis ikke ser det jo ut som en crazy banzaivinge av et slag :)

#46146  av chris

CelicaTurbo skrev:den Supra eller ST205 vinge gjør seg utrolig bra på den generasjonen Celica, men, det er jo et must å fjerne den orginale da for hvis ikke ser det jo ut som en crazy banzaivinge av et slag :)
what he said! :D

men nå er ikke celica mk4 helt lik mk6 liksom.. og en sånn vinge på mk4 ville sett.. etter min mening.. teit ut :)

#46152  av sindrejl

chris skrev:
CelicaTurbo skrev:den Supra eller ST205 vinge gjør seg utrolig bra på den generasjonen Celica, men, det er jo et must å fjerne den orginale da for hvis ikke ser det jo ut som en crazy banzaivinge av et slag :)
what he said! :D

men nå er ikke celica mk4 helt lik mk6 liksom.. og en sånn vinge på mk4 ville sett.. etter min mening.. teit ut :)
ganske så enig, men jeg tror en nøytral liten vinge kan gjøre seg godt.. har sett det på mk4 før og det ble ganske bra :)

#46332  av PoWer Boost

det er godt mulig det altså.... kom bare med et forslag jeg.... er bra man har photoshop til å mekke litt. da fins det mange muligheter..... jeg meiner nå iallefall fortsatt at mk4 kunne blitt fin med supra vinge.... men smaken er som baken...... evt. se på t16 dem har på tuning.no.... ser ikke no fin ut med den vingen......

men er enig i at en vinge ikke kan være for stor... (eks. mersedes evolution spoileren.... den var stor.... :shock: )

#48414  av Tarasque

nice bil!

hvor fikk du tak i gt4 skjørter?

#49726  av PoWer Boost

kjøpte brukt av en kar.....
Sist redigert av PoWer Boost den 16 jun 2004 19:34, redigert 1 gang totalt.