http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0
er iallefall veldig fasinert av den vingen jeg. så kanskje det blir litt mekking i fotoshop en dag

PoWer Boost skrev: så litt på bilen til st205rr og den har vingen oppå orginal spoileren. og det ser ganske fint ut, så det kan godt hende det blir fint på st162 ogsånå er det kun en vinge på den bilen da, og det er gt4 vingen. det er DEN som er originalvingen liksom. under der er det bare en liten vipp i bagasjelokket, sånn som supra også har. ST162 derimot, har vinge på bagasjelokket fra før, i plast eller glassfiber eller hva det er under der, og det ville sett litt rart ut med vinge oppå vinge.. ?
CelicaTurbo skrev:den Supra eller ST205 vinge gjør seg utrolig bra på den generasjonen Celica, men, det er jo et must å fjerne den orginale da for hvis ikke ser det jo ut som en crazy banzaivinge av et slagwhat he said!
chris skrev:ganske så enig, men jeg tror en nøytral liten vinge kan gjøre seg godt.. har sett det på mk4 før og det ble ganske braCelicaTurbo skrev:den Supra eller ST205 vinge gjør seg utrolig bra på den generasjonen Celica, men, det er jo et must å fjerne den orginale da for hvis ikke ser det jo ut som en crazy banzaivinge av et slagwhat he said!
men nå er ikke celica mk4 helt lik mk6 liksom.. og en sånn vinge på mk4 ville sett.. etter min mening.. teit ut