TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• flemming's border mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #351767  av trd2000gt

inzane2012 skrev:ja det var ganske dyrt, vertfall siden leppa i seg selv koster under 3000kr...
så skjønner ikke hvorfor fraka demmers skal vere så jævla dyr i forhold til andre ting som blir sendt fra usa...
enig, vanligvis liger jo frakt på mellom 500-1500kr.
 #351774  av inzane2012

skummleste gjennom noe greier på sidene der og det stod at frakta kunne bli dyr pga di brukte spesial lagde esker til tinga sine pga vanlige esker ikke passet og noe styr, men over 4000kr i frakt for ei lita leppe som sikkert ikke veier mer en kg var jo helt usakelig...nei, med en sånn pris så blir det sikkert billigere for deg om du kjøper ett seibon panser og bare hiver på ett lag med klarlakk ;)
 #351777  av stianøverland

trd2000gt skrev:har vært til å photoshopet litt igjen :)

prøvd å se hvordan det så ut i hel rød med felgene jeg skal ha, dette ble bare mekka i full fart:
22807840033_redrims.jpg
også prøvde jeg med 2-delt rød og svar, synes det ser fett ut, men det er pappa som skal lakke bilen og han er ikke så ille begeistret for å lakke svart siden det er en veldig vansklig farge å lakkere;

sort er jo den letteste fargen å lakke.. rød, gul og hvit, sølv og gull er de værste fargene
 #351779  av trd2000gt

stianøverland skrev:sort er jo den letteste fargen å lakke.. rød, gul og hvit, sølv og gull er de værste fargene
ikke i følge fattern, han sa det er vanskelig og se om det renner osv. :p
 #351782  av Mr_Storbrua

trd2000gt skrev:
stianøverland skrev:sort er jo den letteste fargen å lakke.. rød, gul og hvit, sølv og gull er de værste fargene
ikke i følge fattern, han sa det er vanskelig og se om det renner osv. :p
Er han lakkerer eller?

Jeg er enig med stian, sort er lett.. syns nå egentlig hvit også er forholdsvis lett.. Etter at man har lakket i noen år hvertfall.. Sølv er etter min mening det som er værst å lakke..

Men som sagt, sort er veldig greit å lakke. Lett å se om man har nok flyt osv.. Pluss at den blir veeeldig blank.. Det er gøy :)
 #351784  av trd2000gt

Ã¥?
nei han er ikke lakkerer, men han har vært karosserioppretter tidligere + lakkert flere av sine biler.
Han sa at det er vanskelig fordi det skinner så mye og at ugjevnheter osv synes så godt, men tror det er fordi vi han kommer til å lakke bilen i garasjen uten verdens beste belysning. Da er det ikke sikkert lakken blir 100% så hvis det blir noen skolder så syns det jævlig godt om bilen er svart.
 #352962  av trd2000gt

Jeg har et spørsmål, forhåpentligvis noen som kanskje har en anelse om hva som er problemet.

Aircodition, stereo/radio, turteller, bensinmåler, tempmåler funker ikke, men ingen sikringer som har røket, tror kanskje noen av relèene har godt, men det kan vel ikke påvirke så mye? :o
 #353077  av stianøverland

trd2000gt skrev:Ã¥?
nei han er ikke lakkerer, men han har vært karosserioppretter tidligere + lakkert flere av sine biler.
Han sa at det er vanskelig fordi det skinner så mye og at ugjevnheter osv synes så godt, men tror det er fordi vi han kommer til å lakke bilen i garasjen uten verdens beste belysning. Da er det ikke sikkert lakken blir 100% så hvis det blir noen skolder så syns det jævlig godt om bilen er svart.
det med ujavnheter etc. kan jeg si meg enig i. men er det bulker, så skal de rettes FØR det lakkes. er ikke noe vits å lakke en bulk :P hvis en har brukt en lakksprøyte en stund så er det vanskelig å få sort stygt. og sort er en av de veldig få fargene som aldri blir skjollete :)
 #353089  av magnesmurf

trd2000gt skrev:Jeg har et spørsmål, forhåpentligvis noen som kanskje har en anelse om hva som er problemet.

Aircodition, stereo/radio, turteller, bensinmåler, tempmåler funker ikke, men ingen sikringer som har røket, tror kanskje noen av relèene har godt, men det kan vel ikke påvirke så mye? :o
Du er sikker på at du har sjekket ALLE sikringer? For det hørtes mistenkelig ut som sikring...
 #353311  av trd2000gt

magnesmurf skrev:
trd2000gt skrev:Jeg har et spørsmål, forhåpentligvis noen som kanskje har en anelse om hva som er problemet.

Du er sikker på at du har sjekket ALLE sikringer? For det hørtes mistenkelig ut som sikring...
så vidt jeg husker, men kan hende det er noen som mangler, fatter var nedi sikringsboksene og rota vet jeg, så brått er det noen som mangler.
FÃ¥r vel ta en grundigere titt til helga :p
 #353312  av trd2000gt

stianøverland skrev:
det med ujavnheter etc. kan jeg si meg enig i. men er det bulker, så skal de rettes FØR det lakkes. er ikke noe vits å lakke en bulk :P hvis en har brukt en lakksprøyte en stund så er det vanskelig å få sort stygt. og sort er en av de veldig få fargene som aldri blir skjollete :)
Men tror det blir bedre å lakkere bilen i ensfarget ferrari-rød "rosso corsa" :D
 #354032  av trd2000gt

Er det noen som veit hvor det er lettest og tryggest å kjøpe 94+ lykter.
Noen her som har handlet på Streetdesign.no, de tar 100% betaling på forskudd, så er litt i tvil om å handle der, men har lyst på eksos anlegget de selger : D
 #354076  av magnesmurf

Lettest og tryggest er vel toyota.

Men www.rpmgarage.com er også trygt og enkelt, så lenge du har paypal. Og mye billigere enn toyota, men fortsatt litt dyrt..
http://www.rpmgarage.com/new/detail/?tid=6310 ca 2500 kr for splitter nye komplette baklys med plate.
 #354092  av inzane2012

jeg vil absolutt fraråde deg å handle fra streetdesign over nettet, jeg handla baklykter, side blinklys og park/blinklys derfra, baklysa tok ca 4mnd før jeg fikk di og han svarte sjeldent på mail, og blinklysa tok nesten 2mnd før di kom...
så skal du handle der tror jeg nesten du bør stikke innom butikken... ellers vet jeg at mr2Even på forumet har fått tak i en god del orginale 94 lykter, så evt kan du sende en PM til han og høre, vist han fortsatt er innpå av og til da ;)
 #354392  av trd2000gt

Da har jeg kjøpt et sett med 94+ baklykter inkl plate og ryggelys ifra japan :D

Har så lyst på det eksosanlegget fra Megan Racing det er så sjukt fett, sportcat etterfulgt av to svære 5,5" lyddempere med 4" utløp i rustfritt stål, men det er bare streetdesign som selger det her norge :s
XL_1219332086.jpg
XL_1219332086.jpg (16.03 kiB) Vist 1161 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16