TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AD92`s candyred sw20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #353343  av marlboro1310

oooh denna er lekker ja, har alltid likt denne MR2en siden den har svært diskret styling, og et matchende interiør. Vedlikehold den godt, så har du bil i mange sommersesonger, i tillegg til at du får en bra pris for den da den forlater...
 #353388  av predator

Likte bilen godt, har sett den masse før her inne for en god stund siden.
Likte bilen utvendig, liker mindre det lakkerte innteriøet. Synes det blir litt vel mye rødt, men smaksak.
 #353575  av FireWalk

Gamlebilen til Lars Erik ja! :) Fin den! Vi må ta oss et "treff" en dag :) PS: Skiltet forran er ikke godkjent. Det var noe han fikk laget til selv. Ble stoppet et par ganger av purken pga det, men slapp unna hver gang :) Så sjansen er jo der for at du og slipper unna med det. :) Husker jeg var litt misunnelig pga det skiltet hans. Jeg har jo storebror versjonen i fronten min og det pynter jo ikke akkurat opp bilen.. :p
 #353675  av ad92

Ah trodde det var godkjent, har ikke fått noe pes fra politet enda så håper det går fint :D

Treff kan jo alltids ordnes! Hadde hjulpet ekstra godt med om solen begynte å titte fram her, glisen er jo konstant skitten!
Sørg for å ha kamera i bilen da FireWalk! Stilig med mr2er linet opp :D
 #353695  av FireWalk

har ikke noe sånn profft kamera jeg. Har bare mobil kamera. Omnia HD, men det funker greit nok :)
 #353959  av TopSecret

Har en kompis som er ganske skilla med kameraet som har tatt masse bilder av min i fjor, tenkte jeg skulle spørr han om vi skulle ta noen flere bilder i vår/sommer, så om dere har lyst å slenge dere på hadde det vært artig :D
Sist redigert av TopSecret den 19 apr 2010 23:48, redigert 1 gang totalt.
 #353961  av FireWalk

Det høres jo morro ut! mini mr2-treff i ålesund :D
 #353969  av ad92

Har en kompis som er ganske skilla med kamerater
hehehe han er det ja

Høres kjekt ut, hadde vært kult med noen gruppebilder ja :D

Si fra litt før da så jeg rekker å polere gliset :lol:

Forresten, tenkte jeg skulle få brodert inn mr2 logo på nakkestøttene, har noen peiling på noen firma på sunnmøre som kunne gjort dette?
 #353977  av TopSecret

haha :lol: så først skrivefeilen nå, skal så klart stå kameraet :lol:
 #354157  av ad92

hehe :lol:

er fet lyd i eksos anlegget da, brøler når jeg gjir på. Bare irriterende å ha et som bråker når du cruiser.
 #354167  av magnesmurf

Etter at jeg byttet både eksos med katalysator og luftfilter ble jeg litt overrasket.

Eksosen gav nesten ikke fra seg mer lyd enn orginalen (nye er mongoose med de-cat)
Mens luftfilteret derimot utgjorde STOR forskjell fra det orginale. Mye mer lyd, spesielt ved pådrag. Har en mistanke om at ressonans boksen som sitter på orginal filteret i virkeligheten er en form for lyddemper :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14