TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ikke hat meg nÃ¥, men..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #357592  av predator

Er jo en til salgs på finn. til 45000, men værre med skilt på den da.. Tror skiltene ble dratt inn på sist eu, da de oppdaget at det sto turbo motor i :roll:
 #357596  av JK86

tenkte på det i sta. åssen er det med eu kontroll på en mr2 med med 355 kit a? om du får en mekanikker av den gamle skolen da så hadde han vel ikke skjønt en dritt og langt mindre godkjent det. eller?
 #357597  av celicat23

stianøverland skrev:måtte vært som tidligere sagt, fått tak i en bulkete rusten turbobil med en god motor. tenk å folk kikker når det kommer en turboferrari :P
Ikke la de titte for nøye da, for når de skjønner det er en MR2 så går beundring over i latter & mobbing :lol:
 #357601  av stianøverland

hehehehe :P

her er det en som har drevet med et prosjekt. ligger bilder fra a til å. det ser ut som en del jobb. men langt fra uoverkommelig. jeg skulle klart det hadde jeg hatt et år på meg, da skulle den stått rød ute på gårdsplassen :p men det er 50000 i glassfiber. mye penger å hoste opp sånn uten vidre :P
 #357607  av chris

Jeg ser alltid for meg den dagen man skal vise frem Ferrarien, eller noen skal sitte på.. så stemmer ikke motorlyd, interiør eller noe som helst. Jeg hater ikke folk for å gjøre sånt, men jeg synes personlig det ser ganske teit ut. "Hey, jeg har ikke råd til Ferrari, men jeg er så desperat at jeg bygger om en bil sånn at jeg får en som LIGNER". Nei, jeg mener man heller kan sørge for å bygge en skikkelig skikkelig fet MR2 enn å lage en fake Ferrari. Fordelen er jo så klart at man får en driftssikker "Ferrari" :P
 #357618  av stianøverland

tja jo. men nå er intreøret i mr2 såppas nøytralt at det fort kunne ha lignet noe ferrari kunne ha laget. mtp, oppbevaringsboksen mellom setene, midtkonsollen. og i tilleg hvis en får delt opp intreøret i beige og sort skinn, så vil det bli veldig slikt, sånn stil messig :)

men motorlyden er værre :p skal mye til å for å matche lyden fra en skikkelig ferrari
 #357623  av Brasse

Ein får vel tak i motorsimulator som du kan koble på en høyttaler under bilen :D
 #357632  av ad92

Det er jo ikke så jysla dyrt for en gammel ferrari lenger heller da?

Det ligger jo maaaange fete ferrarier på finn fra 300 000 til 500 000 :)

Tror nesten det blir like dyrt, må jo ha MYE deler for å i de hele tatt får den til å ligne på en ferrari. Sikkert 150 000, om du skal fixe interiør å du må garantert ha en del orginale ferrari deler å de koster sikkert gryyyyyn. Men om du har trua burde du hoppe i det!
 #364243  av Teamany

Stian,

Viss du fremdeles har planer om denne "ferrari" ombyggingen, så kan du jo spørre eigaren av denne ferrarien om du kan kjøpe den billig :) hehe...

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Ferrari ... 25130.html
 #364259  av JK86

haha. flott skade det der... han sku kjøpt seg en mx5 han og heller brukt penga sine på kjøretrening.. :D