TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SUPRA Mk 4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #361430  av JePe
 
Blir det noe kjøring på østlandet i sommer da? Hadde vært gøy å sett denne live! :)
 #361433  av pirkka
 
JePe skrev:Blir det noe kjøring på østlandet i sommer da? Hadde vært gøy å sett denne live! :)
Ja jeg må hope at få prøve litt bane har kun prøvt på veien kommer ikke lenger en andre gir så må slipe gassen :D . Bare jeg får tid til balansert mellomaksel eller noen har aksel til salgs så kjøper jeg den så blir nok kjøring :wink:
 #363741  av pirkka
 
Har bestilt ny mellomaksel fra USA skal vel tåle 1200hk :D så da holder sikkert.Skal sende den gamleakseln til palansering hvis noen mangler så har jeg en tilsalgs :D
 #366160  av pirkka
 
Da er nyt mellomaksel montert,byttet olje og filter ingen vibrasjon nå lenger :D neste blir overhaling av turbo venter til vinter :D
Vedlegg
HPIM4834.JPG
HPIM4834.JPG (742.57 kiB) Vist 2286 ganger
 #366493  av JePe
 
pirkka skrev:Da er nyt mellomaksel montert,byttet olje og filter ingen vibrasjon nå lenger :D neste blir overhaling av turbo venter til vinter :D

Hvor bestilte du denne? Pris? Send meg Pm om det om du av en eller annen grunn ikke vil poste det her! :D
 #366510  av pirkka
 
Bestilte den fra Petter Brattås fra Sandefjord pris kr 9000 levert hjem :D se autodb.no Men du kan sikkert bestille direkte fra USA mulig at sparer noen kroner :D
 #366537  av pirkka
 
JePe skrev:
pirkka skrev:Da er nyt mellomaksel montert,byttet olje og filter ingen vibrasjon nå lenger :D neste blir overhaling av turbo venter til vinter :D

Hvor bestilte du denne? Pris? Send meg Pm om det om du av en eller annen grunn ikke vil poste det her! :D
Her er nettside http://www.driveshaftshop.com :D
 #366542  av JePe
 
pirkka skrev:
JePe skrev:
pirkka skrev:Da er nyt mellomaksel montert,byttet olje og filter ingen vibrasjon nå lenger :D neste blir overhaling av turbo venter til vinter :D

Hvor bestilte du denne? Pris? Send meg Pm om det om du av en eller annen grunn ikke vil poste det her! :D
Her er nettside http://www.driveshaftshop.com :D
Takker! :D
 #371318  av pirkka
 
Da er turbo fåt full overhaling nye lagrer+++blei som ny :D testet litt i dag alt ser ut og være tett ingen lekasjer. Bilen blei mye bedre merker at turbo lader lavare turtall en før :wink: morgen har jeg prøveskilt så få teste mer :D
Vedlegg
HPIM4835.JPG
HPIM4835.JPG (567.24 kiB) Vist 2169 ganger
HPIM4840.JPG
HPIM4840.JPG (796.76 kiB) Vist 2169 ganger
 #391931  av pirkka
 
Har byttet over 6 m div.slanger mye av gamle var harde og full av spreker p.g.a varme
Vedlegg
008.JPG
008.JPG (693.23 kiB) Vist 2074 ganger
 #391933  av Ã˜rjanN
 
Utrolig kul bil! Siklet etter denne jeg også!

Skal du kjøre noe spesiell serie? eller bare morre deg på Gatebil-treffene? :)
 #391937  av pirkka
 
Takk!Jeg siklet ettår før jeg kjøpte :wink: Kommer ikke kjøre noen serie mulig Gatebil jeg er for gammal :D Kjører mest med prøveskilter :wink:
ØrjanN skrev:Utrolig kul bil! Siklet etter denne jeg også!

Skal du kjøre noe spesiell serie? eller bare morre deg på Gatebil-treffene? :)
 #392361  av pirkka
 
Fåt meg mekke hjelp :DHar tat eksosbandasje alt av rør nå mangler bare rundt turbo blei allerede mindre varme maskinrom :D
Vedlegg
Må nok vente noen år til
Må nok vente noen år til
002.JPG (632.5 kiB) Vist 2049 ganger
Blir sliten og skru(kamerareim er med bilde)
Blir sliten og skru(kamerareim er med bilde)
005.JPG (645.06 kiB) Vist 2049 ganger
 #393195  av Qurtis
 
Hei,

Takk for prøveturen for noen uker siden. Utrolig rå bil å kjøre, denne liker seg best når du trykkker gassen i bånn :twisted:

Vi får prøve å få til et møte igjen en annen gang :D

Qurtis

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #393213  av pirkka
 
Takk for besøket ja vi få ta et møte og liten "prøvetur" da du har mere tid:D Den blir litt små sinna med gasspådrag men de er vel meining.(ps.Gulvmattane er veldig bra og lett holde ren :D )